Ultimele zile în care vă puteţi recenza. Iată ce puncte fixe sunt disponibile, la Constanţa

529
Ultimele zile în care vă puteţi recenza. Iată ce puncte fixe sunt disponibile, la Constanţa - xultimelezilerecensamant-1657540246.jpg
Etapa de recenzare online s-a încheiat demult, iar acum recenzorii sunt aşteptaţi la adresele din buletine. Şi totuşi, în cazul în care optaţi pentru serviciile de recenzare asistată puteţi să vă adresaţi personalului de specialitate din cele şase centre din municipiul Constanţa puse la dispoziţie de autorităţile publice locale.


Acestea vor fi deschise până pe data de 17 iulie 2022 după următorul program:


Agenţia SPIT nr. 6, Bd Tomis nr 112, Program: luni, marţi, miercuri, vineri:între orele 08:30-16:30, joi: între orele 08:30-18:30;
Agenţia SPIT nr. 3, Tomis Mall (ultimul etaj), Str. Ştefan cel Mare, nr. 36-40, Program: luni, marţi, miercuri, vineri: între orele 08:30-16:30, joi: între orele 08:30-18:30;


Agenţia SPIT nr. 4 Soveja, Str Soveja nr. 104, Program: luni, marţi, miercuri, vineri: între orele 08:30-16:30, joi: între orele 08:30-18:30;


Centrul Informare Cetăţeni City Park (ultimul etaj), Bd Alexandru Lăpuşneanu, nr. 116 C, Program: luni, marţi, miercuri, vineri: între orele 08:30-16:30, joi: între orele 08:30-18:30;


Complexul Agroalimentar din piaţa Tomis 3, Program: luni-vineri, între orele 08:00-17:00 şi sâmbătă, între orele 09:00-13:00
Centrul Comercial Vivo Mall, Bdul Aurel Vlaicu nr. 220, Program: luni-duminică, între orele 10.00-20.00.


În paralel, Recensământul populaţie continuă şi în teren. Dacă nu v-aţi autorecenzat sau nu aţi fost recenzat, veţi fi vizitat de recenzorul care se ocupă de zona dumneavoastră până pe data de 17 iulie 2022. Chiar dacă nu vă găseşte acasă, vă va lăsa o comunicare cu numărul de telefon la care poate fi contactat. Astfel, îl puteţi apela şi veţi stabili împreună data şi intervalul orar în care sunteţi disponibili pentru a vă îndeplini obligaţia legală. Numai dumneavoastră decideţi cum vă este mai uşor.


Atenţie pe cine primiţi în casă!


Iată ce trebuie să ştiţi despre persoana care vine să vă colecteze datele pentru recensământ: se va prezenta cu actul de identitate şi cu legitimaţia de recensământ; va avea asupra sa o tabletă cu ajutorul căreia va înregistra în chestionarul online datele dumneavoastră; va completa chestionarul de recensământ cu informaţiile furnizate de dumnevoastră; poate depăşi intrarea proprietăţii doar cu acordul dumneavoastră.


Sunteti singura persoană care decide de unde răspunde la întrebări. Recensământul nu vă obligă să primiţi recenzorul în casă.


Nu uitaţi de amenzi!


Persoanele care refuză recenzarea riscă o amendă cuprinsă între 1000 şi 3000 lei, iar pentru cele care împiedică accesul în complexuri sau ansambluri rezidenţiale sunt prevăzute amenzi în cuantum cuprins între 1500 şi 5000 lei.
Pentru a putea intra în contact cu recenzorul dumneavoastră de zonă, orice lămuriri şi întrebări referitoare la procesul de recenzare şi la recensământul populaţiei şi locuinţelor, puteţi apela Call Center la 0314338333 sau telefoanele Unităţii Judeţene de Implementare a Recensământului Constanţa: 0752221010, 0770853384, 0770853519 sau 0752225099.






Pagina a fost generata in 0.3193 secunde