Vi s-a amânat sau anulat zborul? O companie din Olanda vă ajută!
Articole recomandate
Guvernul a aprobat un ajutor de până la 150.000 euro pentru HoReCa şi întreprinderile mici şi mijlocii
23 Aprilie 2024
Bolnavii cronici se vor putea trata cu medicamente de ultimă generație. Ministerul Sănătății a extins lista
23 Aprilie 2024
ANPC verifică site-urile de cumpărături Temu şi Shein. “Informați-vă înainte de achiziţia unui produs!”
23 Aprilie 2024
O firmă din Olanda a obținut decizii favorabile definitive în procesele intentate în România, Spania și Germania unor companii aeriene care au refuzat să plătească despăgubiri călătorilor afectați; e vorba de sume cuprinse între 250 și 600 de euro, potrivit Digi 24.
Compania specializată în asistarea pasagerilor cu zboruri întârziate, anulări sau overbooking a apelat la executori judecătorești pentru a pune poprire pe conturile companiilor aeriene care nu au respectat drepturile pasagerilor și nici obligativitatea de a plăti compensațiile legale către firma care îi asista pe pasageri. Cele mai recente situații de acest tip implică companiile Blue Air și Wizz Air, împotriva cărora s-au inițiat în total trei proceduri de executare în luna ianuarie a acestui an. Cea mai mică sumă executată a fost de 250 euro, cu o decizie împotriva companiei aeriene BlueAir. Suma medie a deciziilor de executare este de aproximativ 10.000 lei, pentru grupuri de 5-8 pasageri.
Speriați de birocrație sau de procedura dificilă, doar 5% dintre românii aflați în situația unui zbor cu probleme ajung să își ceară drepturile de la companiile aeriene și caută să primească compensațiile de 250, 400 sau 600 de euro, în funcție de conjunctura anulării sau amânării zborului. Compania olandeză înregistrează zilnic între 30 și 50 de cereri de compensare de la pasagerii români care doresc să își primească drepturile de la companiile aeriene. În total, în acest moment compania are deschise în instanță aproximativ 170 de dosare, dintre care aproximativ 30 în România, 100 în Germania, 30 în Franța și 10 în Spania.
Compania specializată în asistarea pasagerilor cu zboruri întârziate, anulări sau overbooking a apelat la executori judecătorești pentru a pune poprire pe conturile companiilor aeriene care nu au respectat drepturile pasagerilor și nici obligativitatea de a plăti compensațiile legale către firma care îi asista pe pasageri. Cele mai recente situații de acest tip implică companiile Blue Air și Wizz Air, împotriva cărora s-au inițiat în total trei proceduri de executare în luna ianuarie a acestui an. Cea mai mică sumă executată a fost de 250 euro, cu o decizie împotriva companiei aeriene BlueAir. Suma medie a deciziilor de executare este de aproximativ 10.000 lei, pentru grupuri de 5-8 pasageri.
Speriați de birocrație sau de procedura dificilă, doar 5% dintre românii aflați în situația unui zbor cu probleme ajung să își ceară drepturile de la companiile aeriene și caută să primească compensațiile de 250, 400 sau 600 de euro, în funcție de conjunctura anulării sau amânării zborului. Compania olandeză înregistrează zilnic între 30 și 50 de cereri de compensare de la pasagerii români care doresc să își primească drepturile de la companiile aeriene. În total, în acest moment compania are deschise în instanță aproximativ 170 de dosare, dintre care aproximativ 30 în România, 100 în Germania, 30 în Franța și 10 în Spania.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 19 Octombrie 2019
Luni, 13 Ianuarie 2020
Luni, 27 Ianuarie 2020
Miercuri, 15 Ianuarie 2020
Joi, 09 Ianuarie 2020
Joi, 26 Decembrie 2019
Luni, 11 Noiembrie 2019
Marţi, 19 Martie 2019
Marţi, 12 Martie 2019
Sâmbătă, 19 Ianuarie 2019