Decizia luată de Telekom, după avaria care a paralizat rețeaua
Articole recomandate
Acesta este mesajul primit luni de clienții Telekom, la exact o săptămână după avaria din rețea.
Pe 7 martie, Telekom a anunțat mai multe metode de compensare.
"Telekom le mulțumește clienților pentru înțelegere și suport și anunță că le oferă acestora reducere la factură și credit suplimentar la Cartelă pentru nefuncționarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum și beneficii adiționale, atât pentru clienții rezidențiali, cât și business.
Astfel, abonații persoane fizice și companii, clienți ai serviciilor mobile precum și cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienții cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienți). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât și creditul suplimentar vor fi oferite clienților automat, fără a fi necesar ca aceștia să parcurgă pașii procedurali din contract.
În plus, începând din 2 aprilie, toți clienții Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS și date NELIMITATE național, valabile 30 de zile, pe care aceștia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârșitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.
Pentru clienții companii care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceștia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.
În data de 5 martie, pe fondul unor disfuncționalități tehnice în reteaua mobilă, clienții Telekom de servicii mobile au întâmpinat dificultăți în efectuarea apelurilor și a traficului de date mobile. Echipele tehnice Telekom au depus toate eforturile pentru soluționarea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil, serviciile fiind restabilite la parametrii normali de funcționare în aceeași seară. Telekom Romania își cere scuze pentru inconvenientele create", a anunțat un comunicat al Telekom.