Astăzi, 17 martie 2015, începând cu orele 13, la comisia pentru transporturi a Camerei Deputaților, are loc o întâlnire între membrii acesteia, reprezentanții Ministerului Transporturilor, ai CN APMC, Organizației Patron ...
Pe data de 9 martie 2015, cotidianul "Cuget Liber" i-a solicitat Ministerului Transporturilor, printr-un e-mail, să răspundă la următoarele întrebări:- Care este poziția sa față de solicitările Organizației Patronal ...
Printr-un comunicat de presă, consiliul de administrație al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța face câteva precizări "pentru o bună și corectă informare a opiniei publice".Prima se referă la ...
Criza din portul Constanța se adâncește pe zi ce trece. Campania acțiunilor de protest din fața Gării Maritime este dublată de ruptura to-tală a relațiilor instituționale dintre Organizația Patronală "Operatorul Portuar" ...
În istoria relațiilor dintre Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța și operatorii portuari au existat trei momente de criză majoră.Primul a fost în decembrie 2001, când administrația portuară a vr ...
Tensiunile dintre Organizația Patronală "Operatorul Portuar" Constanța și Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța se acutizează. Ieri, "Operatorul Portuar" a lansat un nou atac împotriva ...
Răspunsul CNAPMC la acuzațiile "Operatorului Portuar"În ediția precedentă a ziarului "Cuget Liber", am publicat comunicatul Organizației Patronale "Operatorul Portuar", prin care anunță că "refuză în mod categoric o ...
Organizația Patronală "Operatorul Portuar" a dat publicității un comunicat de presă prin care anunță că "refuză în mod categoric orice ma-jorare a tarifelor de utilizare a domeniului portuar (UDP), având în vedere că nu ...
Propunerile companiei SocepDocumentul cel mai studiat la această oră în portul Constanța este proiectul de master plan pe termen scurt (până în 2020), mediu (2021 - 2030) și lung (2031 - 2040). Agenții economici l-au pus ...
"Cuget Liber" vă prezintă clasamentul unui număr de 30 de operatori portuari, realizat în funcție de numărul mediu de salariați raportat în 2013 (în paranteze este prezentată creșterea, respectiv descreșterea, față de 20 ...
În ultimul sfert de secol, portul Constanța a pierdut peste 75% din locurile de muncă, din activitatea de operare. Cauzele sunt multiple, dar rolul cel mai important l-au jucat noile tehnologii de operare portuară: palet ...
"Cuget Liber" vă prezintă cla-samentul unui număr de 30 de operatori portuari, realizat în funcție de veniturile obținute în 2013 (în paranteze este prezentată creșterea, respectiv des-creșterea, față de 2008). Ierarhiza ...