Acordul Google-Yahoo înspăimântă Microsoft
Articole de la același autor
Primul GPS produs de români
21 Aprilie 2008
Braț robotizat, mișcat cu puterea gândului!
02 Iunie 2008
Românii cheltuiesc milioane de euro online pe turism
09 Iunie 2008
Microsoft Corp. a căutat vineri sprijin pentru a se opune noului acord de colaborare în domeniul publicitar dintre Google Inc. și Yahoo Inc., au declarat pentru Reuters două surse avizate, anunță NewsIn.
La o zi după ce companiile au anunțat un acord ce permite Google să vândă anunțuri publicitare de căutare pe pagina de internet a Yahoo, Microsoft a contactat grupuri de avocatură ce încearcă să influențeze politicile la Washington.
Potrivit unei surse contactate de Microsoft, compania de software a menționat, într-un e-mail, că acordul dintre Google și Yahoo va "limita opțiunile companiilor publicitare și va distruge o alternativă competitivă".
Mai exact, Microsoft consideră că afacerea este echivalentă cu un acord de fixare a prețurilor, Yahoo și Google stabilind efectiv un preț minim pentru publicitate în cazul căutării anumitor cuvinte cheie, potrivit unei alte surse familiare cu poziția Microsoft.
"Efectul va fi o înțelegere de genul: «Nu vom coborî prețul sub un anumit nivel»", a mai precizat sursa.
Microsoft consideră, de asemenea, că acordul va duce la dispariția diviziei de publicitate a Yahoo, eliminând un competitor.
Un purtător de cuvânt al Microsoft, Jack Evans, a anunțat că firma de software are obiecții în privința unui acord între Yahoo și Google, deoarece acesta ar limita competiția pe piața publicității online.
"Poziția noastră a fost clară încă din aprilie, că orice acord dintre cele două companii va duce la creșterea prețurilor pentru publicitate și va aduce peste 90% din piața publicității online sub controlul Google", a precizat Evans.
La o zi după ce companiile au anunțat un acord ce permite Google să vândă anunțuri publicitare de căutare pe pagina de internet a Yahoo, Microsoft a contactat grupuri de avocatură ce încearcă să influențeze politicile la Washington.
Potrivit unei surse contactate de Microsoft, compania de software a menționat, într-un e-mail, că acordul dintre Google și Yahoo va "limita opțiunile companiilor publicitare și va distruge o alternativă competitivă".
Mai exact, Microsoft consideră că afacerea este echivalentă cu un acord de fixare a prețurilor, Yahoo și Google stabilind efectiv un preț minim pentru publicitate în cazul căutării anumitor cuvinte cheie, potrivit unei alte surse familiare cu poziția Microsoft.
"Efectul va fi o înțelegere de genul: «Nu vom coborî prețul sub un anumit nivel»", a mai precizat sursa.
Microsoft consideră, de asemenea, că acordul va duce la dispariția diviziei de publicitate a Yahoo, eliminând un competitor.
Un purtător de cuvânt al Microsoft, Jack Evans, a anunțat că firma de software are obiecții în privința unui acord între Yahoo și Google, deoarece acesta ar limita competiția pe piața publicității online.
"Poziția noastră a fost clară încă din aprilie, că orice acord dintre cele două companii va duce la creșterea prețurilor pentru publicitate și va aduce peste 90% din piața publicității online sub controlul Google", a precizat Evans.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!