Detalii șoc ies la iveală: De la transport necunoscut la bordul avionului dispărut, până la înregistrări "editate"

276
Detalii șoc ies la iveală: De la transport necunoscut la bordul avionului dispărut, până la înregistrări

Articole recomandate

Discuțiile dintre membrii echipajului avionului dispărut în urmă cu 56 de zile și turnul de control, publicate de autoritățile din Malaysia, au fost modificate în prealabil, susțin mai mulți experți americani. 


Specialiști de sunet contactați de NBC au explicat că în întregistrările date publicității apar zgomote de fond care nu au legătură cu un zbor, iar tonul discuției este pe alocuri schimbat brusc. Chiar dacă motivul nu se cunoaște deocamdată, opiniile experților ridică primele semne serioase de întrebare legate de varianta ca autoritățile malaysiene să fi "editat" înregistrările.


Înregistrarea audio care însoțește raportul preliminar făcut public de autoritățile din Malaysia joi, la aproape două luni de căutări ale avionului dispărut pe 8 martie în timp ce survola Oceanul Indian, este suspectată de experți americani că a fost modificată înainte de publicare.


Mai mulți experți contactați de NBC au susținut că sunetul provine din cel puțin două surse de înregistrare audio și că include zgomote de fond nespecifice cabinelor piloților ori turnurilor de control, relateză BusinessInsider.


Transport necunoscut la bordul aeronavei dispărute


Aeronava Boeing, a companiei Malaysia Airlines, care a dispărut fără urmă la 8 martie, avea la bord nu doar 239 de ocupanți, ci și un transport de peste șapte tone de marfă, o parte din aceasta nefigurând în niciun document însoțitor, relatează jurnaliștii de la The Daily Mail.


Șeful Malaysia Airlines, Ahmad Jauhari Yahya, a declarat, într-o conferință de presă la 24 martie, la Kuala Lumpur, că, în afară de mangustan, avionul mai transporta baterii cu litiu (200 kg), parte a unei încărcături separate ce cântărea 2,453 de tone.


Oficialul menționat nu a dorit să precizeze însă jurnaliștilor de la Daily Mail ce anume reprezenta restul de 2,253 de tone din această încărcătură, invocând faptul că avocații i-au interzis să divulge orice informație până la finalizarea anchetei. El a refuzat, de asemenea, să indice numele firmei producătoare de baterii cu litiu.


În același timp, reprezentantul Malaysia Airlines a indicat că restul încărcăturii era compus din 'accesorii pentru echipamente radio și încărcătoare de baterii', scrie Agerpres.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4514 secunde