Concurs Rada portului Constanța este mai aglomerată decât danele de operare
1029
Articole de la același autor
"Vânătorii de salarii" - o nouă specie de navigatori
06 August 2008
Mafia cerealelor se îngrașă cu TVA
24 Iulie 2008
Portul Constanța așteaptă investiții de 6 miliarde euro
05 August 2008
Scandal pe bani publici în comuna Ostrov
25 Iulie 2008
Sfârșitul de săptămână a găsit porturile românești de la Marea Neagră în plină activitate. Duminică, 7 august 2008, se aflau în danele de operare de la Constanța, Midia și Mangalia un număr de 40 de nave maritime, iar în terminalul fluvial de la Constanța Sud, 265 de barje.
La Comvex, podurile rulante descărcau 106.000 de tone de minereu de fier, sosit din Brazilia, cu nava "Cape Provence", în timp ce tancul petrolier "NS Leader", încărcat cu 80.000 de tone de țiței acostase în dana "Oil Terminal".
La cheurile de la Chimpex se aflau sub operare șase nave. Trei dintre ele încărcau 1.500 tone de sodă în saci, 5.500 tone de rapiță și 7.900 tone de îngrășăminte pentru Turcia, iar celelalte trei descărcau 38.100 tone de zahăr, 4.300 tone de țevi și 14.999 tone de șrot. La Constanța South Container Terminal acostaseră navele unor cunoscute linii de transport maritim: "MSC Vanessa", "MSC Esha", "Maersk Falsterbo" și "Xiang Qian".
Traficul fluvial este dominat de cereale (rapiță, grâu, orz și porumb) provenite din România, Ungaria, Serbia și Bulgaria. La ele de adaugă cantități mai mici de laminate, țevi, produsele chimice și petroliere, utilaje, materiale de construcții și fier vechi.
Ieri, radele portuare erau mai aglomerate decât oricând. Nu mai puțin de 17 nave așteptau, în larg, să intre la operare, dintre care 15 nave la Constanța și 2 nave la Midia. Această situație este mai mult decât nefirească în cazul portului Constanța, care dispune de o capacitate de operare cu mult superioară traficului existent.
La Comvex, podurile rulante descărcau 106.000 de tone de minereu de fier, sosit din Brazilia, cu nava "Cape Provence", în timp ce tancul petrolier "NS Leader", încărcat cu 80.000 de tone de țiței acostase în dana "Oil Terminal".
La cheurile de la Chimpex se aflau sub operare șase nave. Trei dintre ele încărcau 1.500 tone de sodă în saci, 5.500 tone de rapiță și 7.900 tone de îngrășăminte pentru Turcia, iar celelalte trei descărcau 38.100 tone de zahăr, 4.300 tone de țevi și 14.999 tone de șrot. La Constanța South Container Terminal acostaseră navele unor cunoscute linii de transport maritim: "MSC Vanessa", "MSC Esha", "Maersk Falsterbo" și "Xiang Qian".
Traficul fluvial este dominat de cereale (rapiță, grâu, orz și porumb) provenite din România, Ungaria, Serbia și Bulgaria. La ele de adaugă cantități mai mici de laminate, țevi, produsele chimice și petroliere, utilaje, materiale de construcții și fier vechi.
Ieri, radele portuare erau mai aglomerate decât oricând. Nu mai puțin de 17 nave așteptau, în larg, să intre la operare, dintre care 15 nave la Constanța și 2 nave la Midia. Această situație este mai mult decât nefirească în cazul portului Constanța, care dispune de o capacitate de operare cu mult superioară traficului existent.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!