Concurs Reduceri masive la Tinimtex

1086

Articole de la același autor

Înghesuială mare la prima ediție din 2008 a Târgului Național de Îmbrăcăminte - Încălțăminte Tinimtex. Standurile celor peste 400 de firme participante au fost asaltate încă de la primele ore la zilei, atât de comercianții aflați în căutare de contracte de colaborare, cât și de constănțenii care au ignorat cu nonșalanță programul de vizitare.
De altfel, cele mai multe standuri păreau pregătite pentru vânzarea către mase, ofertele fiind desenate artistic pe cartoane și lipite la vedere. Puțini erau expozanții care afișau mesaje de genul "Nu vindem en detail" sau "Deschis numai pentru firme".
Punctele centrale ale ediției cu numărul 40 a Tinimtex-ului sunt colecțiile de iarnă, cărora li s-au aplicat reduceri serioase, și noile colecții pentru primăvara și vara lui 2008, "la preț de producător".
De la papuci de blană și până la tricouri, constănțenii se pot îmbrăca pentru cel puțin patru anotimpuri, cu o investiție relativ modestă.
Astfel, cele mai mari prețuri sunt la hainele de blană, variind între 20-30 lei pentru o pereche de papuci îmblăniți și 15.000 lei pentru o haină din blana unui animal pe cale de dispariție.
Și alte produse de iarnă beneficiază de reduceri substanțiale, majoritatea produ-cătorilor și importatorilor încercând probabil să scape de stocurile rămase de la ediția din iarna lui 2007.
Astfel, gecile costă între 40 și 120 lei, pulovărele pot fi cumpărate pentru 25 - 100 lei iar pantalonii/blugii se vând pentru 30 - 80 lei.
De asemenea, și încălță-mintea de iarnă este co-mercializată la prețuri decente, cuprinse între 50 și 420 lei.
La colecțiile de primăvarăvară, expozanții se întrec însă în oferte. Fie toate produsele sunt comercializate la 50% din preț (nu din prețul afișat însă, care este, de fapt, cel final), fie la un produs cumpărat, al doilea costă cu 50% mai puțin.
Se găsește practic orice, de la șosete (5 lei perechea) până la tricouri (25-50 lei) și bluzoane (50-70 lei).
Singura problemă a textiliștilor pare să fie însă promovarea produselor. Cele mai multe branduri au logo-uri insipide și nume alese în ultima clipă (Tricouri Ana, Pulovăre George), care nu au prea multe șanse să se fixeze în subconștientul cumpărătorilor.
Aparent, comerțul en-detail nu este prioritar, majoritatea neavând nici măcar un magazin propriu de distribuție. Așa poate fi explicat și interesul ridicat al firmelor din Satu Mare, Brașov sau Sibiu, care participă constant la Tinimtex, deși cheltuiesc destul de mult pentru transport și cazare.
v v v
Ediția a 40-a a Tinimtex se desfășoară pe o suprafață totală de peste 10.000 metri pătrați, în 11 locații din stațiunea Mamaia. Organizatorii sunt Romexpo, Federația Patronatelor din Industria Ușoară (FEPAIUS) și Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură (CCINA) Constanța.
Potrivit datelor organizatorilor, 26% dintre participanți sunt din București, 10% din Constanța, 6% din Iași, 5% din Brașov și 4% din Satu Mare.

Programul de vizitare a târgului
14-15 februarie: între orele 10-14, pentru reprezentații societăților comerciale și între orele 14-19 pentru publicul larg
16 februarie: 10-19
17 februarie: 10-14:30

Locații Tinimtex
Parc, Azur, Aurora și Sirena - confecții textile pentru adulți
Cleopatra - tricotaje, confecții copii
Tenis Club Idu, Ovidiu și Victoria - încălțăminte, marochinărie
Dacia - țesături, galanterie, pasmanterie, lenjerie de pat, bijuterii
Perla - confecții din piele și blană

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.0436 secunde