Unde reclami banca de care ești nemulțumit

988

Articole de la același autor

Ce face un client care, la un moment dat, a ajuns la concluzia că banca i-a impus clauze abu-zive, i-a majorat în condiții neclare dobânda pentru creditul acordat, nu i-a aprobat împrumutul solicitat etc.? – sunt câteva dintre dilemele cititoarei noastre, L. Ciurea: "Fiica mea are o problemă cu banca referitor la niște extrageri de pe card, a depus reclamație acolo, dar n-a primit niciun răspuns.

Chiar dacă am o vârstă, nu-mi place să las lucrurile nelămurite. Aș vrea să știu în situația de față unde se poate depune o reclamație?".

După cum ne-a explicat Dionisie Culețu, comisar șef adjunct în cadrul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Constanța, nici nu se recomandă trecerea cu vederea a unor asemenea situații. Referitor la cazul de față, procedura este următoarea: clienții nemulțumiți trebuie să sesizeze în scris mai întâi banca, aceasta având la dispoziție un termen de 30 de zile pentru a rezolva cererea. Dacă răspunsul primit este considerat nemulțumitor ori banca respectivă amână să lămurească în scris situația, clientul se poate adresa mai departe băncii ierarhic supe-rioare sau direct Comisariatului Județean pentru Protecția Consu-matorului. 

Având în vedere că pe adresa OPC se expediază și sesizări nesemnate, anonimii trebuie să știe că menționarea numelui și a prenumelui, așa cum acestea sunt înscrise în actul de identitate, dar și a adresei sau a numărului de telefon la care să poate fi contactați sunt obligațiile lor. Dacă le ignoră, solicitările lor nu vor fi luate în considerare.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5147 secunde