Proiect Erasmus+ pentru încurajarea utilizării de instrumente inovatoare de educație online
603
Articole de la același autor
Reacție dură a unui profesor constănțean, la adresa IŞJ Constanța: „M-am săturat de tipul acesta de a conduce!”
16 Februarie 2022
Reacția ministrului Educației la anunțul grevei de avertisment
16 Ianuarie 2022
În războiul cu fondurile strânse în școli, Asociația Elevilor mai dă o „lovitură”: doi directori demiși, la Mangalia
02 Februarie 2022
Mandat provocator pentru prof. Iris Sarchizian, repusă în funcția de director a două școli și o grădiniță
06 Ianuarie 2022
Includerea elementelor de gamificare în educație s-a
dovedit că transformă procesul de învățare într-un proces activ, mai mult decât
orice alt mod de învățare și crește motivația participanților.
Colegiul Comercial „Carol I” Constanța în calitate de furnizor de educaţie şi formare în profilul Servicii, domeniile Turism și alimentație, Economic, Comerț, desfăşoară în paralel cu activitățile instructiv-educative de pregătire şi coordonare a elevilor, acțiuni de îmbunătățire continuă a programelor educaționale.
În acest context, atragerea de fonduri europene pentru derularea programelor de dezvoltare curriculară şi susţinerea activităţilor de pilotare și validare sunt esențiale. Pentru a veni în întâmpinarea profesorilor din toate sectoarele de educație, în special din sectorul formare profesională, în depășirea provocărilor impuse de dezvoltarea rapidă a tehnologiei, Colegiul Comercial „Carol I” Constanța implementează proiectul „INNOVET - Învățare bazată pe joc: pedagogii inovatoare de e-learning pentru profesori VET”.
Proiectul „INNOVET” abordează transformarea digitală și își propune să dezvolte un ecosistem educațional digital cu instrumente și tutoriale pentru ca furnizorii de educație să utilizeze tehnologiile digitale pentru învățare într-un mod creativ și colaborativ. Acest obiectiv va fi realizat în cadrul unui parteneriat strategic Erasmus+ de organizații din trei țări europene:
• Colegiul Comercial „Carol I” Constanța, România;
• Asociația TEAM 4 Excellence, România;
• Asociația AKIRA, Italia;
• Direcția Provincială de Educație Națională Konya, Turcia.
Cadrul educațional digital care va permite dezvoltarea de programe de învățare online bazate pe elemente de gamificare va fi realizat în următorii doi ani cu sprijin financiar acordat de Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale, ANPCDEFP prin programul Erasmus+ al Uniunii Europene.
Urmăriți pagina proiectului www.trainingclub.eu/innovet/ pentru a fi la curent cu ultimele noutăți referitoare la etapele, progresul și activitățile proiectului: INNOVET Game-Based Learning: Innovative e-learning pedagogies for VET educators, ID 2021-1-RO01-KA220-VET-000030350.
Colegiul Comercial „Carol I” Constanța în calitate de furnizor de educaţie şi formare în profilul Servicii, domeniile Turism și alimentație, Economic, Comerț, desfăşoară în paralel cu activitățile instructiv-educative de pregătire şi coordonare a elevilor, acțiuni de îmbunătățire continuă a programelor educaționale.
În acest context, atragerea de fonduri europene pentru derularea programelor de dezvoltare curriculară şi susţinerea activităţilor de pilotare și validare sunt esențiale. Pentru a veni în întâmpinarea profesorilor din toate sectoarele de educație, în special din sectorul formare profesională, în depășirea provocărilor impuse de dezvoltarea rapidă a tehnologiei, Colegiul Comercial „Carol I” Constanța implementează proiectul „INNOVET - Învățare bazată pe joc: pedagogii inovatoare de e-learning pentru profesori VET”.
Proiectul „INNOVET” abordează transformarea digitală și își propune să dezvolte un ecosistem educațional digital cu instrumente și tutoriale pentru ca furnizorii de educație să utilizeze tehnologiile digitale pentru învățare într-un mod creativ și colaborativ. Acest obiectiv va fi realizat în cadrul unui parteneriat strategic Erasmus+ de organizații din trei țări europene:
• Colegiul Comercial „Carol I” Constanța, România;
• Asociația TEAM 4 Excellence, România;
• Asociația AKIRA, Italia;
• Direcția Provincială de Educație Națională Konya, Turcia.
Cadrul educațional digital care va permite dezvoltarea de programe de învățare online bazate pe elemente de gamificare va fi realizat în următorii doi ani cu sprijin financiar acordat de Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale, ANPCDEFP prin programul Erasmus+ al Uniunii Europene.
Urmăriți pagina proiectului www.trainingclub.eu/innovet/ pentru a fi la curent cu ultimele noutăți referitoare la etapele, progresul și activitățile proiectului: INNOVET Game-Based Learning: Innovative e-learning pedagogies for VET educators, ID 2021-1-RO01-KA220-VET-000030350.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 16 Decembrie 2021
Duminică, 26 Septembrie 2021
Vineri, 28 Septembrie 2018