ANR vrea să-i termine pe șpăgarii din porturile maritime

Articole de la același autor
Comentează știrea
Nea Ioane,bun articolul dar prost titlul.Cum adica, hotii vor sa-i termine pe hoti ?Pai numai cele doua personaje din imagine Cazan si Branza au mai multe dosare penale cat ai tu articole scrise.Cu cine vrei sa faci reforma in ANR( Cimitirul elefantilor)?Cu Cazan care n-are brevet managerial( a fost of.de cart) si care s-a bagat in afaceri cu amanetul(bisnitareala de doi bani) si cu PSD-ul.El vorbeste de examene, cand el a ajuns la sefia ANR prin ordin al ministrului(Sova puscariasul) prin filiera PSD Slobozia. De Branza nu mai zic,e colectionar de dosare si plangeri penale.O relicva a "Epocii de Aur" PS.Nea Ioane ,daca tot te crezi aparatorul navigatorilor,de ce nu ai scris nimic despre dezastrul de la auditul EMSA?Masacru a iesit ,iar cel mai prost au iesit amicii tai penali de la ANR.Hai Nea Ioane curaj,baga carbuni si spune la popor ce bube au gasit EMSA la ANR,CERONAV,inst de invatamant etc.
Aoleeu Popeyule,ca bine le zici .Se vede ca esti in bransa si sti matale cate ceva.Dar sa stii ca baietii catre care bati bandula si-au dat seama ca numai tine si au scos alte forme de a lua spaga.Tu nu vezi ca fara asta nu merge?Enuntul problemei ANR-ului trebuie sa inceapa cu intrebarea .Cine poate sa ajunga navigator si conditiile care sunt pentru a obtine brevet;- absolvent de UMC,ANMB,Colegiu nautic.si binenteles nebrevetatii.Am inteles ca mai vrea cineva sa reduca stagiul de cadet cu 20%.Foarte bine,dar de ce cu 20 si nu suta la suta.Si cadetia este o problema pe care ANR ar trebui sa o rezolve,numai vorbesc de practica pentru nebrevetati.Dar las ca merge si asa.
Mama si tatal coruptiei din porturile maritime ale Romaniei este chiar ANR, acum vor sa ne spuna ca se vor autodistruge?
Faci bani acasă la tine! Cautam de urgenta colaboratori care vor sa se alature unui proiect cu cea mai rapida crestere. Oferim tot sprijinul necesar si maxima seriozitate. Va explicam tot sistemul de lucru, pas cu pas, in asa fel incat sa puteti incepe imediat sa lucrati si sa castigati bani. Va rugam sa cereti detalii numai la adresa noastra de email: [email protected]
ce dracu , voi suntetyi seriosi cu articolul asta ? cine vrei sa faqca reforma ? spagasinii astia ??????? m-ai facut sa rad ... pe cand screim ceva dragit si de Daniel Georgescu , asa ca sa dea bine de tat.................................
Cat va fi "parandaratul" la achizitinarea unui elicopter ? Sa se verifice cum se prelugesc actele la navele de servitute,remorchere,docuri,etc,de catre Inspectorii ANR.Felul in care decurg inspectiile PSC(o mana de oameni in mana lui Cazan),care-i aduc "beneficii substantiale"......si-ar mai fi EXAMENELE de care se face ca nu vede si aude,ca de : 'nu pot sa supraveghez 100 %. Ti se face scarba cum un jeg PSD se transforma-n tehnocrat.
Romania are la Marea Neagra 3 elicoptere complet specializate pt cautare si salvare, este vorba de Puma Navalizat si toate trei se afla la unitatea militara de la Tuzla complet echipate, inclusiv cu echipaje, pt aceste misiuni, de ce mai trebuie alt elicopter??? Cheltuielile pt intretinere, pregatirea si plata echipajului sunt imense, in majoritatea tarilor aceasta se face de catre armata dar se pare ca sunt bani de jumulit, in rest cu eliminarea mulsului navelor...tare as vrea sa o vad si p-asta!
daca se vrea eliminarea coruptiei in ANR , se poate face numai transferand anumite servicii catre Garda de Coasta . Serv de poluare, ISPS, MRCC in America sunt sub jurisdictia Coast Guardului. Nici un comandant de nava nu si-ar permite sa dea spaga acestei Autoritati ,fiind pasibil de inchisoare. Exista un proiect pe vremuri, dar se pare ca MAFIA /Spaga a blocat aceasta initiativa.
Un singur comentariu am față de măsurile strabilite de directorul ANR: până unde va merge pseudo-încrederea statului în organizațiile sau firmele recunoscute pentru inspectiile și certificarea de clasă a navelor? Până când va ceda statul român de la prerogativa de a acorda pavilionul unei nave până la a nu mai controla la inspectii decât hârtii obținute de navă prin agenții portuari? Cine mai garantează siguranța navigației, a navei, a echipajului, protecția mediului când aceste inspecții sunt cedate numai unor firme private? Nu se vede ce s-a întâmplat în domeniul rutier și apoi aeronautic prin această cedare= CATASTROFE? Sunt pentru reducerea birocrației, timpului și banilor dați degeaba de armatori. Nu toate inspectiile trebuie facute de stat. DAR... Dar se vede deja ce au facut administratorii privați ai domeniului public prin companiile care nu fac nimic pentru infrastructura portuară și canalele navigabile + Dunăre, storc la maximum profit de pe seama avuției publice - contribuția firmelor, a statului și banii poporului până la urmă au creat această avuție - preluate jaf organizat în ultimii 25 de ani! Cu atât se vede mai bine ce s-a făcut cu flota, care, bună-rea cum era, s-a vândut pe nimic altora pentru că era, chipurile, prost administrată de stat și nu s-a făcut nimic la loc. Cred că este o măsură pripită luată sub presiune a unor grupuri de interese private care va face și căile navigabile vulnerabile ca șoselele morții din România. Unde-i consultarea publică și nota de fundamentare, inclusiv cu practica europeană și internațională?