Anunț important al Administrației Finanțelor Publice Constanța / Rearondare din punct de vedere al activității de trezorerie

3847
Contribuabilii arondați fiscal la Serviciul Fiscal Orășenesc Băneasa și Serviciul Fiscal Orășenesc Năvodari sunt anunțați că, urmare a reorganizării activității ANAF, și implicit a activității de trezorerie, au fost rearondați din punct de vedere al activității de trezorerie către Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța. 

Derularea operațiunilor de încasări și plăți se va efectua astfel:

- persoanele juridice agenți economici:

Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A (lângă gară)

Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30

- persoanele juridice instituții publice:

Sediul Mircea nr.96 colț cu Smârdan nr.5

Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30

Persoanele fizice pot face operațiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili)

este:

- Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A (lângă gară)

Luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00

Vineri: 8.30 - 12.00

- Sediul Mircea nr.96 colț cu Smârdan nr.5

Luni, marți, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30

Miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30

Vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00.

Registrul Unic de Control și Registrul de Evidență Fiscală se achiziționează de la sediul din str.1 Decembrie 1918 nr.2A marți și joi între orele 9.00 - 14.00.

Pentru documentele legate de depunerea situațiilor financiar contabile și de solicitări de sume din bugetul de stat, instituțiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr.2A - serviciul Buget.

Pagina a fost generata in 1.146 secunde