Campanie privind bunăstarea navigatorilor, a familiilor lor și a personalului de la mal

104
Campanie privind bunăstarea navigatorilor, a familiilor lor și a personalului de la mal - campanieprivindbunastareanavigat-1621866475.jpg
Societatea internațională de caritate maritimă Sailors’ Society și-a extins campania de conștientizare „Bunăstarea pe Mare” (Wellness at Sea), pentru a include, alături de navigatori, familiile lor și personalul de la mal.

Campania cu durata de 27 de săptămâni, începe în luna iunie. Ea îi va ajuta pe cei vizați cum să își gestioneze propria bunăstare și să facă față provocărilor cu care se pot confrunta, oferindu-le acces la asistență și consiliere gratuită. Participanții la campanie vor beneficia gratuit de o varietate de materiale, inclusiv podcast-uri, videoclipuri și postere. Navigatorii au, de asemenea, posibilitatea de a lua contact cu consilierii și capelanii portuari prin intermediul unor linii de asistență dedicate. Companiile de navigație sunt invitate să se înscrie în campanie.

În anul 2020, peste 1.000 de nave au participat la campania de conștientizare „Wellness at Sea“, care a fost lansată ca răspuns la pandemia de coronavirus, de către companii precum Seaspan, Fleet, SWIRE, Mayfair, Seaarland, Dynacom Tankers și Dorian LPG.

Campania de conștientizare reflectă cei 10 ani de experiență ai Sailors’ Society în domeniul sănătății mintale pe mare. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2397 secunde