Cresc salariile navigatorilor de pe navele cu pavilion de complezență
Articole de la același autor
Comentează știrea
Bai nene, baga-ti desteptaciunea in cur ca esti prost gramada. Aia care au 500, 400 pe contract si sunt pe Zanzibar, Moldova sau alte flaguri au contracte la negru, adica nu sunt legale. Astia sunt tot din alea,canepa, la fel ca si cele de Panama, Malta, Liberia... Nu conteaza prea mult pavilionul decat daca este pe lista neagra. Nu platesc impozite pe nicaieri daca au pavilioane din astea. Esti cu mintea dusa daca crezi ca ITF negociaza contracte de 500 sau 400 de dolari. Asta ca sa fiu dragut. Aici sunt negocieri internationale probabil cu asociatiilr de armatori din care fac parte si alea de le-a enumerat vasile ala. Mai cititi sau intrebati un prieten. Dar vad ca il amintesti pe nea mihalcioiu. Daca il stii , intraba-l sa nu mori prost.
Bai nene, baga-ti desteptaciunea in cur ca esti prost gramada. Aia care au 500, 400 pe contract si sunt pe Zanzibar, Moldova sau alte flaguri au contracte la negru, adica nu sunt legale. Astia sunt tot din alea,canepa, la fel ca si cele de Panama, Malta, Liberia... Nu conteaza prea mult pavilionul decat daca este pe lista neagra. Nu platesc impozite pe nicaieri daca au pavilioane din astea. Esti cu mintea dusa daca crezi ca ITF negociaza contracte de 500 sau 400 de dolari. Asta ca sa fiu dragut. Aici sunt negocieri internationale probabil cu asociatiilr de armatori din care fac parte si alea de le-a enumerat vasile ala. Mai cititi sau intrebati un prieten. Dar vad ca il amintesti pe nea mihalcioiu. Daca il stii , intraba-l sa nu mori prost.
Nu se maresc lefurile la ofiteri. Acolo sunt mult mai mari decat pe contract. E foame de ofiteri si piata e sus cu salariile. Cresterile sunt pentru majoritatea amaratilor de nebrevetati care nu au decat ce scrie la contract si nimic mai mult. Pentru ei e bine ca mai cresc. Cum la nebrevetati piata salariilor e jos de tot din cauza filipacilor, orice crestere e importanta, chiar daca e mica. Da, sunt negocieri ITF si nu se refera la acele nave care nu respecta nimic. Navele acelea ar trebui sa dispara.
Citesc si eu articolul si apoi comentariile sa vad cine si cum il mai injura pe Mihalcioiu. Cand ce sa vad. Stupoare-retardatii incep sa isi dea cu parerea, unii "mai cunoscatori" si pusi la punct ii corecteaza . Mai citesc odata articolul. Nu ca dl.Tita nu ar sti sa scrie coerent dar zic ca o fi prea tehnic. De unde. Clar ca lumina zilei de vara torida cu soarele stralucind pe un cer ultra senin. Se vorbeste de negocieri si contracte colective ITF. Oare Dl. Cristian & co chiar nu au capacitatea de a citi un articol scris pe intelesul tuturor? Ti-a sarit in ochi o cifra si cred ca nu ai mai citit nimic in buna ordine romaneasca. Ati vazut titlul si ati vazut si cifra. Doamne doamne ce prapad e in mintea voastra mai Cristian &co.
AVETI DREPTATE