Cum vrea Ministerul Economiei să diversifice exporturile românești
Articole de la același autor
Românul câștigă în medie 937 lei pe lună
09 Ianuarie 2015
Loteria bonurilor fiscale e descurajantă pentru cei săraci
29 Ianuarie 2015
Ministerul Economiei, Comerțului și Turismului, prin strategia națională de export urmărește să sprijine internaționalizarea companiilor românești și promovarea acestora prin misiunile economice din străinătate. În perioada următoare va pune un accent deosebit pe diversificarea exporturilor, atât prin recuperarea unor piețe pierdute (Orientul Mijlociu, Nordul Africii, China, Asia), dar și identificarea de noi piețe. "Chiar și la acest nivel de peste 52 miliarde de euro, considerăm că potențialul de export al României este mult mai mare și trebuie să aducem noi produse la export. Structura actuală a comerțului exterior, dominată de mașini și echipamente de transport (42,3%) și alte produse manufacturate (îmbrăcăminte, încălțăminte etc.), trebuie diversificată. Trebuie să crească ponderea în exporturi și a altor produse cu valoare adăugată ridicată din România (industria de apărare, cybersecurity, IT, telecomunicații, echipamente electrocasnice, etc.) și să aducem noi sectoare la export (energia, agroindustria, turismul balnear etc.)" - a declarat Mihai Tudose, ministrul economiei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 12 Septembrie 2014
Miercuri, 23 Aprilie 2014
Marţi, 08 Octombrie 2013
Vineri, 23 August 2013
Marţi, 20 August 2013
Miercuri, 29 Mai 2013
Marţi, 15 Octombrie 2013