HEINEKEN investește în mediu, oameni și comunitate

512
HEINEKEN investește în mediu, oameni și comunitate - heinekenlogo1-1346876702.jpg

HEINEKEN România lansează a treia ediție a raportului anual de sustenabilitate, care prezintă rezultatele companiei în atingerea obiectivelor în domeniul mediului înconjurător, al societății și al comunităților în care compania își desfășoară activitatea.

Strategia integrată de sustenabilitate se concentrează în jurul următoarelor direcții strategice:
- îmbunătățirea continuă a impactului mărcilor și al companiei asupra mediului înconjurător. Măsurile implementate în fabricile HEINEKEN România au dus la scăderea consumului specific de apă, de electricitate și la diminuarea nivelului energiei termice necesare în procesul de fabricare a berii. Nivelul emisiilor de CO2 a fost redus de la 7,9 kg de CO2/hl de bere produsă în 2010, la 7,1 CO2 kg/hl în 2011. De asemenea, a fost eficientizat sistemul de distribuție, reducând nivelul emisiilor de CO2 cu 5%. Au fost plasate în piață numai "frigidere verzi", care consumă cu până la 35% mai puțină energie decât frigiderele obișnuite;
- investiții în oameni și în comunitățile în care compania activează. Printre măsurile luate pentru a reduce frecvența și severitatea accidentelor de muncă se numără sesiuni de pregătire pentru angajații companiei, o politică de comunicare deschisă și îmbunătățirea permanentă a procedurilor de lucru. În ceea ce privește respectarea drepturilor și a integrității angajaților și partenerilor companiei, în 2011, nu au fost înregistrate nici un fel de reclamații sau cazuri de abuz ori de discriminare (legate de rasă, culoare, sex, religie sau apartenență politică). De asemenea, privind diversitatea, în 2011, 55% din pozițiile de middle și senior management din Companie au fost ocupate de femei, un trend ascendent față de 2010, când procentul femeilor în astfel de poziții era de 42%.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2545 secunde