Iată cine va realiza linia de tren de mare viteză București - Constanța

381
4
Iată cine  va realiza  linia de tren  de mare viteză București - Constanța - iatacinevarealizaliniadetrenvite-1395758542.jpg

Articole de la același autor

Linia de tren de mare viteză între București și Constanța va fi realizată de Compania chineză de Căi Ferate, în urma unui acord semnat, ieri, la Beijing, de vicepremierul Liviu Dragnea și de vicepreședintele Comisiei Naționale de Dezvoltare și Reformă din China, Zhang Xiaoqiang. 
"Avem două obiective formulate de comun acord, care vor fi realizate prin sprijinul financiar al părții chineze. În zilele imediat următoare, specialiștii companiei chineze de Căi Ferate vor veni în România pentru a începe analizele preliminare care să stea la baza elaborării studiului de prefezabilitate pentru realizarea, pentru început, a două obiective: linia de mare viteză Constanța - București, ca parte a Coridorului IV Constanța - București - granița de vest a României, și modernizarea inelului feroviar al Capitalei, respectiv cale ferată cu viteză sporită", a anunțat Liviu Dragnea. 


Comentează știrea

Miky Spaga
26 martie 2014
oare de ce ?

Nu mai facem parte din U.E. ?

constantean
26 martie 2014
of, Doamne!

Si daca facem parte din UE, ce? In Germania, chinezii investesc 10 miliarde de euro pe an. A face parte din UE nu inseamna ca nu ai voie sa ai legaturi comerciale si investitionale cu alte tari. Probabil nu ai auzit de globalizare daca pui intrebari atat de stupide.

Răspuns la: oare de ce ?
Adăugat de : Miky Spaga, 26 martie 2014
Nu mai facem parte din U.E. ?
sever
26 martie 2014
imbecilitatea politicienilor

problema este ca s-au cheltuit sute de milioane pt modernizarea liniei buc-cta si tot cu o medie de 55km/h se circula. francezii au construit in china TGV-ul si chinezii au cumparat ce trebuia pt intretinere. acum chinezul ne vinde noua ce a cumparat de la francezi.una peste alta suntem niste dobitoci si asa o sa ramanem. de remarcat pt tineret: cand s-a dat in utilizare podul Saligny se circula pe pod cu 100km/h, in anii 60 era un tren de mare viteza care facea fiz 2h, iar in anii70 un accelerat facea 3h. concluzie: suntem dobitoci sau nu?in decembrie 2013 am parcurs distanta Cta-Cluj in 14h!!!!!!! romanii nu au nevoie de chinezi,francezi italieni etc pt. a parcurge o distanta de 220km de campie pe o cale ferata moderna. traditie avem in domeniu, uzine de vagoane si locomotive deasemenea, experiena nu lipseste si cu toate astea platim la constipatii de la 10000de cm sute de milioane pt a ne face ce ei nici nu visau pe vremea lui Saligny

magistrala 800
28 martie 2014
numai profesori de trenuri

Mai Severica, ce tren de mare viteza in anii 60' ai visat tu ca a facut 2 ore pe Bucuresti-Constanta cand atunci linia era neelectrificata cu material rulant de maximum 120 km/h si se circula pe podurile Saligny pe un singur fir ? Si cand ai visat ai cazut in cap si te-ai lovit tare ? Ca atata propaganda ca line lipsita de real si intelect nu am vazut de cand mama m-a facut ! Vrei tu aici sa ne inveti istoria feroviara pe care ai visat-o tu azi-noapte, mai e putin si tu chiar crezi ceea ce spui ! Cel mai bine s-a mers pe Bucuresti-Constanta la inceputul anilor 90' si anume 94', 95', 96', 97' adica atunci cand un IC scotea 2h05' fara oprire dar viteza maxima era de 140 si nu cu 120 ca in anii 60'-70'. Bai numai priceputi pe-aici, ce mai, profesori universitari in materie de trenuri !

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3155 secunde