Iată cum puteți beneficia de anularea obligațiilor de plată accesoriii
205
Articole de la același autor
Câți navigatori are România?
05 August 2019
Comunitatea maritimă avertizează: "România navală riscă să înceteze să mai existe!"
16 Septembrie 2019
Reînființarea flotei maritime comerciale sub pavilion românesc depinde doar de bunăvoința guvernanților
12 Septembrie 2019
Veste bună pentru navigatorii români: ST Management le oferă mai multe locuri de muncă!
14 Septembrie 2019
Ovidiu Cupșa: "Vom fi unul dintre marii jucători de pe piața mondială!"
18 Septembrie 2019
Debitorii Fiscului își pot exprima intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii, potrivit OG nr. 6/2019, prin depunerea unei notificări conform modelului prevăzut în procedură, a anunțat Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța. Notificarea poate fi depusă: la registratura organului fiscal central competent; prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire; prin intermediul serviciului Spațiu privat virtual.
Debitorii care pot beneficia de facilități sunt:
- persoane juridice, persoane fizice sau entități fără personalitate juridică care la data de 31 decembrie 2018 inclusiv au obligații bugetare principale restante administrate de organul fiscal central sub un milion lei;
- persoane fizice sau entități fără personalitate juridică, unități administrativ-teritoriale sau subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiului București ori instituțiile publice, care la data de 31 decembrie 2018 inclusiv au obligații bugetare principale restante administrate de organul fiscal central de un milion lei sau mai mari.
Obligațiile bugetare administrate de organul fiscal central sunt acele obligații fiscale principale reprezentând impozite, taxe, contribuții sociale, drepturi vamale și alte sume datorate bugetului general consolidat, precum și obligații accesorii aferente acestora, stabilite prin: declarații fiscale; decizii de impunere; decizii referitoare la obligațiile fiscale accesorii; orice alte acte prin care se stabilesc impozite, taxe, contribuții sociale, drepturi vamale și alte sume datorate bugetului general consolidat.
Obligațiile bugetare administrate de organul fiscal central sunt considerate inclusiv obligațiile bugetare individualizate în titluri executorii emise potrivit legii, existente în evidența organului fiscal central competent în vederea recuperării.
După depunerea notificării, în termen de cini zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia organul fiscal emite și comunică debitorului decizia referitoare la obligațiile de plată accesorii și certificatul de atestare fiscală.
Anularea obligațiilor de plată accesorii se solicită de către debitori, inclusiv de către cei care au notificat organul fiscal, în baza unei cereri de anulare a accesoriilor, conform modelului prevăzut în procedură, depusă la registratura organului fiscal central competent, comunicată prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire sau transmisă prin intermediul serviciului Spațiu privat virtual.
Cererea poate fi depusă după îndeplinirea condițiilor de acordare a anulării, dar nu mai târziu de 16 decembrie 2019, inclusiv.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 09 Septembrie 2019
Luni, 30 Septembrie 2019
Marţi, 24 Septembrie 2019
Miercuri, 11 Septembrie 2019
Luni, 09 Septembrie 2019
Sâmbătă, 07 Septembrie 2019
Vineri, 27 Septembrie 2019
Luni, 16 Septembrie 2019
Marţi, 10 Septembrie 2019