Industriile mării - pe scurt
387
Articole de la același autor
Francul elvețian a pierdut 1.47 bani
16 Februarie 2016
Cum vrea ANR să scape de coada marinarilor
12 Februarie 2016
Cum va evolua piața locurilor de muncă pentru navigatori și cadeți
28 Ianuarie 2016
Băncile din Constanța au scos la vânzare mii de apartamente, vile, spații comerciale și terenuri
05 Martie 2016
Portuarii ies în stradă pentru condițiile speciale de muncă
22 Februarie 2016
Marinarii sunt țapii ispășitori pentru mizeriile din shipping
29 Ianuarie 2016
"Galeb", legendara navă de producție italiană utilizată pentru călătoriile în străinătate de către Josip Broz Tito, liderul socialist al Iugoslaviei, va deveni muzeu.
Decizia a fost luată de primarul din Rijeka (Croația). Orașul a cumpărat nava pe care Tito a primit sute de șefi de stat și de guvern.
Cabinele folosite de Tito și o parte din sala motoarelor, în total 1.200 de metri pătrați vor de-veni muzeu, în timp ce restul navei, aproximativ 3.000 de metri pătrați, va fi alocat pentru afaceri: restaurante și baruri.
Întreprinzătorii care vor investi pe navă au primit concesiunea pe 30 de ani, valoarea estimată a redevenței fiind estimată la 10 milioane euro.
Portofoliul de contracte deținute de constructorii de nave sud-coreeni a ajuns la cel mai scăzut nivel din ultimii 10 ani, pe fondul recesiunii economiei mondiale.
La sfârșitul lunii februarie 2016, conform Clarkson Research Services, șantierele navale sud-coreene aveau comenzi în valoare totală de 28,44 milioane de tone brute compensate (CGT). Este prima dată după august 2004 când volumul contractelor scade sub 29 de milioane.
Experții afirmă că actualul portofoliu de comenzi asigură încărcarea șantierelor navale doar unu sau doi ani. Coreea de Sud se situează pe locul doi după China, care deține 37,69 milioane de CGT.
Uniunea Europeană nu acceptă raționa-mentul guvernului grec care susține că industria maritimă națională nu ar trebui să fie impozitată mai mult decât este în prezent.
O scrisoare trimisă la Atena, săptămâna trecută, de către Margrethe Vestager, comisarul european pe probleme de concurență, respinge afirmația Atenei că statutul fiscal al navigației din Grecia ar trebui să rămână neschimbat, deoarece companiile de transport maritim sunt deja suprasolicitate.
De asemenea, se solicită ca modificările "adecvate" ale cadrului legislativ să aibă loc în următoarele 24 de luni și să se aplice începând cu ianuarie 2019, în caz contrar, Comisia va acționa Atena la Curtea Europeană de Justiție.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 02 Martie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Sâmbătă, 05 Martie 2016
Joi, 03 Martie 2016
Joi, 03 Martie 2016
Miercuri, 02 Martie 2016
Marţi, 01 Martie 2016
Luni, 07 Martie 2016