Shipping-ul internațional, pe scurt
230
Articole de la același autor
Francul elvețian a pierdut 1.47 bani
16 Februarie 2016
Cum vrea ANR să scape de coada marinarilor
12 Februarie 2016
Cum va evolua piața locurilor de muncă pentru navigatori și cadeți
28 Ianuarie 2016
Portuarii ies în stradă pentru condițiile speciale de muncă
22 Februarie 2016
Marinarii sunt țapii ispășitori pentru mizeriile din shipping
29 Ianuarie 2016
Petrolul ieftin a devenit un coșmar pentru omenire
11 Februarie 2016
Veniturile Canalului Suez din Egipt au scăzut, în ianuarie 2016, la 411,8 milioane dolari, de la 429 milioane dolari, în decembrie 2015, a anunțat autoritatea căii de navigație.
Canalul Suez este cea mai rapidă cale de transport maritim între Europa și Asia și este una dintre principalele surse de valută străină ale Egiptului.
v v v
Pavilionul Malta a înregistrat un record în 2015. În decurs de numai un an, s-au înmatriculat peste 900 de nave cu un tonaj brut colectiv de peste 12 milioane. La sfârșitul anului 2015, sub legea shipping-ului maltez erau înregistrate 66,2 milioane de tone brute. Malta continuă să fie lider în Europa și al 6-lea mare registru de nave la nivel mondial. Vârsta medie a navelor comerciale care arborează pavilion Malta a coborât de la 12 ani la 6,7 ani.
Registrul maltez a devenit, de asemenea, lider internațional în înregistrarea super-yacht-urilor. La sfârșitul anului trecut, super-yacht-urile de peste 24 metri lungime înregistraseră o creștere de 10,8%, sub pavilion Malta, numărul lor ajungând la 501.
Canalul Suez este cea mai rapidă cale de transport maritim între Europa și Asia și este una dintre principalele surse de valută străină ale Egiptului.
v v v
Pavilionul Malta a înregistrat un record în 2015. În decurs de numai un an, s-au înmatriculat peste 900 de nave cu un tonaj brut colectiv de peste 12 milioane. La sfârșitul anului 2015, sub legea shipping-ului maltez erau înregistrate 66,2 milioane de tone brute. Malta continuă să fie lider în Europa și al 6-lea mare registru de nave la nivel mondial. Vârsta medie a navelor comerciale care arborează pavilion Malta a coborât de la 12 ani la 6,7 ani.
Registrul maltez a devenit, de asemenea, lider internațional în înregistrarea super-yacht-urilor. La sfârșitul anului trecut, super-yacht-urile de peste 24 metri lungime înregistraseră o creștere de 10,8%, sub pavilion Malta, numărul lor ajungând la 501.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 03 Martie 2016
Miercuri, 02 Martie 2016
Marţi, 01 Martie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Vineri, 26 Februarie 2016
Miercuri, 24 Februarie 2016
Marţi, 23 Februarie 2016