Organizația Patronală "Operatorul Portuar" critică dur master planul portului Constanța

210
1
Organizația Patronală

Articole de la același autor

Reacția patronatului vine după ce cotidianul "Cuget Liber" a luat poziție față de acest document

Proiectul de master plan al portului Constanța continuă să stârnească reacții critice. Ieri, Organizația Patronală "Operatorul Portuar" a dat publicității un comunicat de presă în care atrage atenția că varianta pre-finală a master planului, publicată pe site-ul Agenției Naționale a Protecției Mediului (ANPM), în data de 19 decembrie 2014, "nu ține cont de premisele și principiile de bază ce se regăsesc în varianta finală a master planului general de transport al României, dată publicității pe site-ul AMPOST, în data de 15 martie 2014."

Organizația Patronală afirmă că documentul "a fost întocmit fără con-sultări prealabile între compania care administrează portul Constanța (CN APMC) și comunitatea portuară și, prin urmare, strategiile și soluțiile investiționale propuse nu au avut în vedere realitățile existente la nivelul portului și nici necesitățile reale de dezvoltare ale celui mai mare port al României de la Marea Neagră.

Mai mult decât atât, Organizația Patronală apreciază că elementele, datele și informațiile pe care consultantul le-a avut la baza întregii strategii propuse au fost eronate și false, iar soluțiile identificate sunt lipsite de fundamente economice, tehnice și legale." În numele membrilor săi, "Ope-ratorul Portuar" a transmis observațiile sale Ministerului Transporturilor și Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime (CNAPMC). Toto-dată a solicitat clarificări, stoparea punerii în aplicare a master planului și publicarea lui pe site-ul CN APMC, pentru a fi dezbătut public.

Organizația Patronală "Operatorul Portuar" cuprinde 34 de companii care își desfășoară activitatea pe domeniul portuar, în cadrul cărora activează peste 6.000 de salariați, reprezentând peste 60% din numărul total al lucrătorilor de pe platforma portuară.

Companiile membre ale Organizației Patronale contribuie la realizarea a 85% din veniturile CN APMC și a circa 30% din bugetul local.

Reacția Organizației Patronale "Operatorul Portuar" vine după ce cotidianul "Cuget Liber" a prezentat pe parcursul a șase ediții o analiză critică a proiectului de master plan, pentru care echipa de consultanți urmează să încaseze 5.164.676,93 lei din fonduri europene.

EscorteDinRomania.ro
26 martie 2015
EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi...

EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi... www.EscorteDinRomania.ro -Escorte Constanta, Escorte Bucuresti, Escorte Brasov, Escorte Cluj, Escorte Iasi, Escorte Timisoara, Escorte Arad, Escorte Craiova, Escorte Targu Mures, Escorte Mures, Escorte Oradea, Escorte Satu Mare, Escorte Tulcea, Escorte Buzau, Escorte Pitesti... Lista detaliata pe judete pentru servicile de escorte din Romania si saloane de masaje erotice din Romania pe: www.EscorteDinRomania.ro escorte unice...