Portuarilor constănțeni le-a ajuns cuțitul la os!
Articole de la același autor
închirierea sau subconcesionarea terenurilor din portul Constanța, aferente domeniului public;
reducerea taxelor pe utilități, a chiriilor și a tarifelor până la un nivel la care portul Constanța să redevină competitiv pe piața Mării Negre;
dezvoltarea infrastructurii portuare în corelație cu cea a drumurilor și căilor ferate care îl conectează la coridoarele comerciale ale Europei;
realizarea de urgență a master-planului portului Constanța;
extinderea facilităților vamale de tip zonă liberă la toate porturile maritime;
implicarea ope-ratorilor portuari în deciziile strate-gice, comerciale, economice, inclu-siv ale Ministerului Transporturilor;
dialog social real;
independența administrației por-tuare față de ad-ministrația locală;
racordarea co-mercială a portului Constanța la por-turile internațio-nale;
soluționarea problemelor de management și marketing portuar;
stoparea in-vestițiilor și activi-tăților păguboase, care duc la creș-terea tarifelor portuare.
Presiunile patronatului portuar și sindicatelor au dat primele roade. Joi, 3 octombrie 2013, reprezentanții lor au fost primiți de Ramona Mănescu, ministrul Transporturilor.
Comentează știrea
Au dreptate cu:stoparea extinderii participării administrației locale in adminstrarea porturilor,in problema pilotajului si a remorcajului,transformarea CNAPMC dar nu in regie ci in autoritate portuară.Referitor la căile ferate sa-si aducă operatorii aminte ca ei au generat situația actuala solicitând trecerea cailor ferate de la CNAPMC la CFR infrastructura.Nu au dreptate referitor la ideea ca CNAPMC sa nu facă profit,nu e normal ca statul sa facă investiții fără recuperare a acestora.De asemeni daca se dorește ca portul sa aibă tarife mici sa fie controlate de autoritatea portuară si tarifele operatorilor.Trebuie făcută ordine!
Acum este momentul: In 2013 Fondurile Europene NERAMBURSABILE se Acorda si la noi la fel de Usor ca in statele membre ale Uniunii Europene! Iata cum obtii fonduri europene pentru afacerea ta in doar 2 luni si 17 zile. Aflii mai multe detalii pe site-ul:www.fondurieuropenenerambursabile.ro
Iata cum Afacerea ta cu Ciuperci devine profitabila in doar 170 de zile si iti aduce la o micro-ferma de 100 mp amenajata pe 3 nivele, 80-100 kg ciuperci/mp/an, la 7-8 lei/kg obtii un profit de 23.000euro pe an. Pentru mai multe detalii vizitati: cultivareaciupercilor. ro
Daca ziarul vrea sa devina ceea ce ar trebui sa fie – mijloc de informare a publicului -, ar trebui sa’l concedieze pe rinocerul Kkiln. Sa’l ia fi’su linga el, la fostul spital 9 din Tampitopole. Exclusa incercarea de a’l recupera pentru…verbul sau schizofrenic, pentru a fi trimis la scoala de jurnalism, pen’ca sarmanul e handicapat psiho-somatic SOCIAL(chiar daca nu e genetic, antisocietatea koMuista l’a dezumanizat). Polologhia pretentioasa afisata este plina de amenintari si infierari tziganesti-rromarlanesti. Suprarealismul consta in inducerea neroziei ca boshii de sindikkt si "patronii"(criminali economico-financiari si de mediu) sun aliati in tentativa lor de a’i speria pe Jiganopesedisti si liberabiati, fortandu’i sa renunte la pasarea portului in ghearele Mafiei Sifiliticu’&Spondilimanu’. 1) In Rromarlania nu exista sindicat in adevaratul sens al cuvantului – boshii de sindikkt sunt in primele cinci entitati MAFIOTE ce au tradat muncitorimea, s’au imbogatit la paroxism, transferand in bancile COLONIALISTILOR, miliarde de euro/dolari. 2) "Patroni" in adevaratul sens al cuvantului, nici vorba! Niste TALHARI ce au INDATORAT Tara in numele kkpIUDAlismului. Cand au luat phuterea bashitleristii, liberabiatii si Magharii, in 2005, Rromarlania a vea o datorie externa insignifianta. Pe timpul CRIMEI-pseudoguvernamentale a Greco-Tziganului Athanasiadis("Tariceanu"), datoria a crescut cu 50 miliarde euro, 35 miliarde fiind IMPRUMUTATI de catre Privat="patroni", dar cu garantia statului Bashitlerist(???); bani ce, in majoritate, au fost depusi tot in banci straine de catre...neocapitalistii providentiali. La fel au procedat si in antiguvernarea bokista – datoria externa putand fi pana’n 150 miliarde euro. 3) Dictatura Uslamista nu are ministru la transporturi! L’au pus pe un Tzigan nebun pe nume Feneke din Iasi, un bisnitar-schizofrenic, scopul lui fiind sa dea CFR-ul pe laba Tziganilor(consiliati de Zsidani) in frunte cu un potcovar din Toflea(cunosc comuna, am fost acolo). Sub presiunea Jewropenilor, Tziganul a fost concediat. Liberabiatii – acesti HOTI SUPREMI ai Rromarlaniei -, au vrut sa’l faca sinistru pe un Satanist pe nume Sapunaru, unul din cei mai mari criminal ce au actionat in vama. Sub presiunea acelorasi Jewropeni, au renuntat la Sapunaru si au numit o FUFA din Kustendge; muieruska ce s’a insurat cu o piranda-barbata din Tampitopole, pe nume Manevski; unul din primarabiatii de sector, un criminal de cea mai joasa speta! Fufa(sintetica si asta, a cheltuit sute de mii de euro pe operatii estetice) este NERVOASA acum. Ea avea VIATA ei in partzamentul Jewropean(trai nineaca), nu stie cu ce se papa transporturile, trezindu’se in mijlocul incaierarii dintre cateva haite de TALHARI ce vor sa controleze portul Kustendge. --- Ce trebuie sa STITI! Zsidanii-criminali international ce va TERORIZEAZA in aceste zile, AU NEVOIE CA DE AER de port, pentru cel putin patru ani, pana vor CURATA fosta Romanie de COMORILE sale din adancuri. Deja, fara ca voi sa visati, au scos prin port, sute de mii de tone de minereu de la Rosia Montana, cu destinatia…Canada(aiurea – destinatia e IsraHell). Cel mai rapid mod de a inhata portul, e manipularea Mafiei Mazare-Constantinescu!! Aferim!