Portul Constanța a reluat activitatea de încărcare - decărcare a navelor
270
Articole de la același autor
Navigatorii români riscă să fie scoși de pe piața internațională
03 Decembrie 2016
Șantierul Naval Constanța construiește o nouă generație de tancuri de produse petroliere și chimice de 41.000 tdw
09 Decembrie 2016
Fiscul vinde apartamente, terenuri, autoturisme și mașini agricole la preț de chilipir
12 Decembrie 2016
Hartă interactivă cu starea infrastructurii de transport
09 Ianuarie 2017
EȘTI MARINAR? Schimbări importante, de la 1 ianuarie
02 Ianuarie 2017
Timp de trei zile, companiile din portul Constanța, în frunte cu Administrația portuară, au muncit din greu la deszăpezirea căilor de acces, platformelor și cheiurilor. Ieri, docherii și mecanizatorii și-au început ziua de muncă la lopată și pe utilajele de deszăpezire. Apoi, au trecut la curățirea de zăpadă și gheață a macaralelor și a celorlalte instalații, la verificarea sistemelor electrice și mecanice.
După operațiunile pregătitoare, vremea fiind calmă, s-a putut relua încărcarea - descărcarea navelor acostate în dane. Acestea fuseseră întrerupte din cauza vântului puternic, ninsorii abundente și vizibilității foarte reduse, din ultimile trei zile.
Din păcate, portul Constanța este izolat de țară. TIR-urile și trenurile de marfă nu circulă spre port, din cauza stării drumurilor și rețelei de cale ferată. CFR Infrastructură nu s-a obosit să curețe de zăpadă nici măcar liniile din port.
Ieri, în danele operative se aflau treizeci și trei de nave, din care: treisprezece nave operau cereale, o navă - fier vechi, trei nave - șrot, o navă - hidrocarburi, șase nave - produse metalice, trei nave - produse chimice și îngrășăminte, două nave - produse siderurgice, o navă - containere și două nave - material lemnos.
După operațiunile pregătitoare, vremea fiind calmă, s-a putut relua încărcarea - descărcarea navelor acostate în dane. Acestea fuseseră întrerupte din cauza vântului puternic, ninsorii abundente și vizibilității foarte reduse, din ultimile trei zile.
Din păcate, portul Constanța este izolat de țară. TIR-urile și trenurile de marfă nu circulă spre port, din cauza stării drumurilor și rețelei de cale ferată. CFR Infrastructură nu s-a obosit să curețe de zăpadă nici măcar liniile din port.
Ieri, în danele operative se aflau treizeci și trei de nave, din care: treisprezece nave operau cereale, o navă - fier vechi, trei nave - șrot, o navă - hidrocarburi, șase nave - produse metalice, trei nave - produse chimice și îngrășăminte, două nave - produse siderurgice, o navă - containere și două nave - material lemnos.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 07 Ianuarie 2017
Miercuri, 04 Ianuarie 2017
Vineri, 23 Decembrie 2016
Vineri, 23 Decembrie 2016
Vineri, 23 Decembrie 2016
Joi, 15 Decembrie 2016
Miercuri, 14 Decembrie 2016
Joi, 29 Decembrie 2016
Sâmbătă, 17 Decembrie 2016
Marţi, 13 Decembrie 2016