Rezultatele campaniei de advocacy "Viziunea primarului"

278
În perioada 28 mai - 8 iunie, Constanța Advocacy Group, departament al Patronatului Întreprinderilor Mici și Mijlocii Constanța (PIMM) a organizat o campanie de advocacy cu tema "Viziunea primarului", pentru îmbunătățirea mediului de afaceri local și dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii în perioada 2012 - 2016.
Această campanie a urmărit îndeosebi identificarea proiectelor candidaților la funcția de primar a opt orașe din județul Constanța - municipiul Constanța, Mangalia, Medgidia, Cernavodă, Eforie, Năvodari, Hârșova și Ovidiu - pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri local "predictibil și prietenos".
Raportul sinteză a acestei acțiuni nu arată însă deloc bine. La fotoliul de primar s-au înscris, în cele opt orașe amintite, 58 de persoane, însă materialul structurat sub formă de chestionar a fost trimis numai la 45 dintre aceștia, asta deoarece echipa campaniei pur și simplu nu a găsit datele de contact ale celorlalți. Chiar și așa, doar 28% dintre candidați au și completat respectivul chestionar.
"Slaba cunoaștere a conceptului de advocacy a condus la o reticență față de campanie. Numărul redus de răspunsuri din partea candidaților denotă absența implicării acestora față de interesele și nevoile întreprinzătorilor locali, cât și lipsa transparenței măsurilor privind mediul de afaceri și al politicilor publice la nivel local", a precizat președintele PIMM Constanța, Iulian Gropoșilă.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3548 secunde