Știri din industriile mării

236
Știri din industriile mării - stiridinindustriilemarii1810-1603030846.jpg
La data de 18 octombrie 2020, în șantierele navale românești de la Marea Neagră se află, la reparați, o flotilă de 12 nave străine. Din total, trei nave sunt reparate la Șantierul Naval Constanța, trei nave la Mangalia și șase nave la Midia.

x x x

Traficul de mărfuri a scăzut simțitor din cauza recesiunii economice provocate de pandemia Covid-19. Ieri, în portul Constanța se aflau sub operațiuni de încărcare - descărcare un număr de 27 nave, la Midia, 2 nave, iar la Mangalia, trei nave. Din totalul de 32 de nave: 7 nave operau cereale, 3 nave - hidrocarburi, 7 nave – produse chimice, o navă - containere, 4 nave – produse metalice, 5 nave – fier vechi, o navă – îngrășăminte chimice, o navă – echipamente, o navă – cherestea, 2 nave – ciment și o navă - cliker. Navele aflate sub operare sunt, în general, de capacitate mică și medie. Cea mai mare este nava „Ruby Star” (229 metri lungime), care încarcă 54.000 tone de porumb la terminalul United Shipping Agency. În rada portului Constanța așteptau 7 nave să intre la operare.

x x x

Un număr de 46 de nave cu mărfuri și-au anunțat sosirea în portul Constanța, în următoarele două săptămâni, iar în zona Midia va veni o singură navă. Din totalul de 47 de nave, 19 nave transportă mărfuri containerizate, o navă – produse din metal, 3 nave – echipamente, 5 nave – materii prime siderurgice, 8 nave - cereale, o navă – îngrășăminte, 2 nave – autovehicule, o navă – ulei, 4 nave – cărbuni, 2 nave – produse chimice și o navă - șrot. Printre cele mai mari nave așteptate se numără portcontainerele „CMA CGM Arkansas” și „Cosco Shipping Rhine” cu o lungime de 299,9 metri fiecare. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.3258 secunde