Traficul maritim pe Canalul Suez e apărat de armată
272
Articole de la același autor
GARDA FINANCIARĂ și VAMA vor fi DESFIINȚATE!
10 Iunie 2013
Premierul Victor Ponta și doi miniștri au dat strălucire botezului navei "Histria Ambra"
29 Mai 2013
Exportul de berbecuți vii prin portul Midia a explodat
21 Iunie 2013
Temerile exprimate de ziarul "Cuget Liber" privind pericolul blocării traficului naval pe Canalul Suez, din cauza mișcărilor de protest din Egipt, s-au dovedit a fi întemeiate. Publicația GulfShip News a anunțat că forțele armate au ocupat poziții de-a lungul căii de navigație internațională. Începând de la sfârșitul săptă-mânii trecute, unitățile militare sunt dispuse în apropierea facilităților portuare din orașele Ismailia, Suez și Port Said.
Mohab Mamish, șeful Autorității Canalului Suez a declarat că forțele navale și aeriene, Poliția de Frontieră și infanteria au trimis unități în zonă.
În 2011, în timpul declanșării acțiunilor de protest care au dus la răsturnarea regimului Mubarak, Canalul Suez a fost apărat de forțele armate. Ele au împiedicat pe oricine să se apropie de calea de navigație și să-i pună în pericol instalațiile.
Pentru Europa, Canalul Suez este vital. De el depind aprovizionarea cu țiței și gaze din Orientul Mijlociu, precum și comerțul exterior al țărilor din zona Mării Mediterane și Mării Negre cu Asia și Africa de Răsărit.
La rândul său, Egiptul e dependent în mare măsură de veniturile obținute din tranzitarea canalului. În 2009, un an de vârf pentru Canal, veniturile s-au ridicat la 4,291 miliarde de dolari.
Mohab Mamish, șeful Autorității Canalului Suez a declarat că forțele navale și aeriene, Poliția de Frontieră și infanteria au trimis unități în zonă.
În 2011, în timpul declanșării acțiunilor de protest care au dus la răsturnarea regimului Mubarak, Canalul Suez a fost apărat de forțele armate. Ele au împiedicat pe oricine să se apropie de calea de navigație și să-i pună în pericol instalațiile.
Pentru Europa, Canalul Suez este vital. De el depind aprovizionarea cu țiței și gaze din Orientul Mijlociu, precum și comerțul exterior al țărilor din zona Mării Mediterane și Mării Negre cu Asia și Africa de Răsărit.
La rândul său, Egiptul e dependent în mare măsură de veniturile obținute din tranzitarea canalului. În 2009, un an de vârf pentru Canal, veniturile s-au ridicat la 4,291 miliarde de dolari.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 12 Octombrie 2012
Luni, 05 Decembrie 2011
Vineri, 28 Septembrie 2012
Joi, 27 Septembrie 2012
Joi, 15 Martie 2012