Cât de sigur este municipiul Constanța? Dogaru: "Infractorii trebuie scoși de pe piață!"

3769
14
Cât de sigur este municipiul Constanța? Dogaru:
Siguranța cetățenilor este cel mai important aspect în anul 2016, într-un context de instabilitate, cauzat de atentatele care au loc din ce în ce mai des în Europa. Dincolo de problemele cu care se confruntă municipiul Constanța, se poate spune că acest oraș este sigur? Statistic vorbind, da, este de părere Poliția Municipiului Constanța, prin vocea comisarului șef Tudorel Dogaru. Dar ce-i deranjează cel mai mult pe constănțeni? 


Pe un constănțean îl deranjează dacă îi sparge cineva mașina sau dacă doar i-o zgârie. De ase-menea, îl deranjează și când vede un individ că vinde țigări sau dacă nu are certitudinea siguranței copilului în unitățile de învățământ. Pe un constănțean îl deranjează fenomenul cerșetoriei, întrucât aproape că nu vezi intersecție fără să nu fie sesizată prezența unei persoane cu un copil în brațe, minori și așa mai departe. Un alt aspect este reprezentat de furturile din buzunare. 


Acestea par a fi principalele supărări ale constănțenilor, sesizate și de comisarul șef Tudorel Dogaru. 


"Statistic vorbind, este un oraș sigur. Constanța este unul dintre municipiile și județele cu o infracționalitate sesizată în scădere. Personal, am vrut să văd ce anume îl deranjează pe constănțean atunci când este la serviciu, acasă, pe stradă și așa mai departe. Sunt multe lucruri care îl deranjează și care mă deranjează inclusiv pe mine. Cu furturile din locuințe am avut o problemă, pentru că numărul de astfel de furturi a fost în creștere. Asta pentru că am avut o grupare, destul de bine organizată, care a reușit săvârșirea unui număr foarte mare de fapte penale, de spargeri din locuințe. Gruparea a fost anihilată în momentul de față, 90% din membrii grupării fiind arestați", a declarat, pentru "Cuget Liber", comisarul șef Tudorel Dogaru, șeful Poliției Municipiului Constanța.


"Inventivitatea infractorilor - ridicată" 


Deși inventivitatea tâlharilor este ridicată, în cele mai multe cazuri polițiștii reușesc să-i prindă pe cei care încalcă legea.


De la începutul anului și până acum, la nivelul Poliției Municipiului Constanța au fost reținute 60 de persoane care au comis tâlhării. 45 dintre acestea au fost arestate preventiv, nouă sunt arestate la domiciliu, iar șase se află sub control judiciar. 


"Inventivitatea infractorilor este una ridicată și trebuie în permanență să-ți adaptezi metodele și mijloacele de lucru, astfel încât să înțelegi mecanismul la care apelează, iar în 99% din situații nu este foarte dificil, dar trebuie să reacționezi cât se poate de prompt și foarte ferm în acțiunile pe care le desfășori. Pentru a rezolva problemele, infractorii trebuie scoși de pe «piață». Dacă reușești să-i scoți, nu mai ai fenomenul. Nu reușești? Trebuie să reușești, nu există altă variantă! Și încadrarea juridică ne face uneori probleme, pentru că nu poți să te duci cu propunere de arestare la orice faptă, indiferent cât de supărător ar fi fenomenul respectiv. Dacă nu întrunești condițiile cerute de lege, nu poți să ceri o astfel de măsură", a mai adăugat comisarul șef Tudorel Dogaru. 


Comentează știrea

14 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 
orice constantean
1 aprilie 2016
La aceste intrebari rugam si primaria si pe d.l Fagadau sa ne raspunda

D.le comisar sef Dogaru, de zeci de ani in occident s-au inventat camerele video. Asta ca sa nu mai fie nevoie de f multi politisti (platiti de la BUGET), sa nu mai fie fugariti jandarmii de atatia ani dupa tiganii contrabandisti de tigari (care sunt fara numar, fara numar) si tot nu ati rezolvat pr.nici pana azi, ca sa nu mai fie rapiti copii de 10 ani de pe strada si violati apoi (ca nu au cum politistii sa asigure siguranta minut de minut a oamenilor de pe strada), ca sa vedeti pe camere usor si simplu cine fura noaptea din masini, sa vedeti cine da spargeri in vile si apartamente, sa vedeti cine fura pe strada, sa vedeti cine nu respecta regulile de circulatie, sa vedeti cersetorii, sa vedeti dintr-un birou de fapt tot. Nu e cel mai simplu asa decat sa consumati timp, benzina si tot sa existe infractionalitate? Spuneti-ne de ce nu doriti acest lucru ? Spuneti-ne cine nu vrea camere video in Constanta? Legislatia prevede ca orice societate, chiar si scarile de bloc (in Bucuresti f multe scari de bloc au camere video) sa fie dotate cu camere video. In Constanta de ce nici macar nu se vorbeste de acest lucru prevazut in lege ??? Considerati Constanta um sat fara valoare ?

Luk
1 aprilie 2016
Pt orice constantean

Perfect de acord cu cele scrise de tine. p.s. Primul idiot care nu a vrut asa ceva a fost penalul de Mazare. A si spus motivul: nu vrea sa fie vazut cu cine umbla boaptea in masina!Vad ca in continuare autoritatile tac...Fagadau ce zici te bagi sau inca asculti de porcu si pastaie?

Luk
1 aprilie 2016
Pt orice constantean

Perfect de acord cu cele scrise de tine. p.s. Primul idiot care nu a vrut asa ceva a fost penalul de Mazare. A si spus motivul: nu vrea sa fie vazut cu cine umbla boaptea in masina!Vad ca in continuare autoritatile tac...Fagadau ce zici te bagi sau inca asculti de porcu si pastaie?

x, y, z
1 aprilie 2016
Oare toti or fi corupti ? De ce se tem in halul asta de camerele video ?

Cu ei de gat o sa sfarseasca. Pastaia penala era probabil in masina cu E. S., fostul sot al unei starlete, vorbeau de afaceri si conturi probabil, nu de Constanta. Cine este cinstit nu are de ce sa se teama de camerele video. Asa masuram noi cinstea azi.

ionica
1 aprilie 2016
infractorii

...pentruca Politia trebuia sa curete "piata " de infractorii din Institutiile statului si apoi sa treaca la cei de pe strazi ! Ei sunt cei care nu doresc sa fie supravegheati . M-am saturat sa-i aud pe unii spunand :si ce daca "sefii "mai fura ,bine ca ne dau si noua ( se poate traduce si prin asa putem fura si noi ).Oare de ce prinderea marilor infractori din conducerea Institutiilor nu se face decat de catre cei dela Bucuresti ?

Răspuns la: La aceste intrebari rugam si primaria si pe d.l Fagadau sa ne raspunda
Adăugat de : orice constantean, 1 aprilie 2016
D.le comisar sef Dogaru, de zeci de ani in occident s-au inventat camerele video. Asta ca sa nu mai fie nevoie de f multi politisti (platiti de la...
Tudor
1 aprilie 2016
Indienii

Pe cetatean il deranjeaza daca i se sparge masina? Voi sunteti sanatosi la minte?!Cum adica il deranjeaza?Domnule reporter sunteti retardat?

Am bifat
1 aprilie 2016
Statistic e bine

Un om mort,un om jefuit este doar un numar.Noi toti suntem numere.Maresalul Tudorel Dogaru merita un premiu cu coronita si o carticica de colorat grafice statistice.Maresalul poate sa sufle in lampa,a mucit prea mult la grafice.Noapte buna,politisti ! Aveti grija sa nu va fure hotii.

Pt acest lucru ar trebui sa faceti referendum, odata cu alegerile din iunie, ca sa nu va coste mult, pt ca e vorba de siguranta TUTUROR cetatenilor
1 aprilie 2016
Tot nu vreti sa vedeti avantajele si economia la buget ?

Camerelor video nu le dai salariu lunar, nu le dai sporuri de noapte si de sarbatori legale, nu le dai concediu, nu le dai benzina, si le mai si folosesti 20/30/40 ani.

Mos Ion
1 aprilie 2016
Constanta

Un oras gri , mizerabil , imputit ,plin de infractori , tigani ,cocalari , etc . Acesta este orasul in care traim , o spelunca urbana !

Un Oras
1 aprilie 2016
Pierdut

Acest oras arata asa cum meritam, dupa ce am votat ani in sir o gasca de escroci.

14 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.487 secunde