Peste 12.000 de apeluri la 112, referitoare la COVID-19

196
Peste 12.000 de apeluri la 112, referitoare la COVID-19 - ambulanta1-1584700092.jpg

Articole de la același autor

Serviciul de Telecomunicații Speciale, în calitate de administrator al Serviciului de urgență, face apel la cetățeni să sune la 112 doar pentru urgențe, iar pentru a solicita informații despre noul coronavirus să apeleze linia TELVERDE - 0800.800.358 (0800.800.FLU). STS a luat toate măsurile pentru a asigura preluarea 24/7 a apelurilor, chiar și în condiții de supraaglomerare.
În perioada 25 februarie – 18 martie a.c., operatorii STS au preluat peste 12.000 de apeluri referitoare la virusul COVID-19. În foarte multe cazuri, cetățenii au sunat la numărul unic de urgență 112 pentru a afla informații despre coronavirus, fără a avea urgențe reale.


Serviciul de Telecomunicații Speciale a luat măsuri suplimentare privind preluarea apelurilor la 112 pe problematica noului coronavirus. Modul de lucru în situația în care se primește un apel referitor la COVID-19 este adaptat la situația prezentată de apelant. Astfel, apelurile prin care cetățenii raportează simptome specifice sunt direcționate către agențiile cu competențe medicale, cele privind persoane care nu respectă regimul de autoizolare/carantină stabilit de autorități sunt direcționate către Poliție, iar pentru cele de informare apelanții sunt sfătuiți să sune la numărul de telefon TelVerde - 0800.800.358.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4954 secunde