Activitatea fizică vă ajută să înfruntați episoadele de anxietate

84
Activitatea fizică vă ajută să înfruntați episoadele de anxietate - beneficii1jpg2-1662993491.jpg
La ora actuală, există o mulțime de beneficii ale activității fizice regulate. În primul rând, vă poate ajuta să faceți față problemelor de anxietate și panică. Activitatea fizică regulată contribuie la îmbunătățirea dispoziției și crește senzația de bunăstare. Prin urmare, cei anxioși trebuie să facă, neapărat, exerciții fizice. Sunt studii care indică faptul că exercițiile fizice regulate pot reduce nivelurile de anxietate generalizată, mai ales cele legate de factori biologici și personalitate, tipice pentru persoanele predispuse să fie mai anxioase, mai impresionabile, cu tendința de a supraestima riscurile și de a menține un nivel ridicat de vigilență. În ceea ce privește atacurile de panică, multe persoane cu această tulburare se tem de simptome. 


De fapt, acestea sunt hipervigilente la orice variație a ritmului cardiac, a transpirației, a respirației etc. Specialiștii sunt de părere că beneficiile sportului pentru anxietate și atacuri de panică sunt multiple. Sportul îmbunătățește reglarea sistemului cardiovascular și respirator prin influențarea sistemului nervos autonom, dar, în același timp promovează o creștere pe termen lung a nivelurilor de serotonină (neurotransmițătorul bunăstării, cel implicat în răspunsul corpului la stres). În plus, mișcarea crește sentimentul de forță, securitate și control asupra propriei persoane și asupra mediului. În acest sens, contribuie la o mai bună percepție a capacității de sine. De asemenea, promovează senzația unei mai mari stăpâniri a abilităților intelectuale și fizice


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2888 secunde