Ce facem în situația în care cardul de sănătate se blochează

445
Ce facem în situația în care cardul de sănătate se blochează - cefaceminsituatia-1436704053.jpg

Articole de la același autor

Odată activat, cardul de sănătate va fi prezentat ori de câte ori asiguratul apelează la furnizorii aflați în contract cu casa de asigurări de sănătate pentru servicii medicale sau farmaceutice.

Furnizorul va introduce cardul în cititor, iar asiguratul va tasta codul pin.

Dacă asiguratul tastează greșit, de cinci ori consecutiv, codul pin al cardului de sănătate, acesta se blochează.

"În această situație, medicul va telefona la numărul de helpdesk 021.202.6995, unde se alocă un număr de tichet, iar prin e-mail, la adresa [email protected], se dau informațiile privind cardul blocat. Nu este nevoie ca asiguratul să ajungă la Casa de Asigurări pentru deblocare, așa cum s-a întâmplat în nenumărate rânduri până acum.

Asigurații care au primit carduri naționale de asigurări sociale de sănătate cu date personale eronate sau au pierdut/distrus acest document, vor solicita eliberarea unui nou card la casa de asigurări de sănătate în evidența căreia se află.

Asigurații vor primi cu titlu gratuit noul card de sănătate în situația în care cardul conține date eronate.

Asigurații vor plăti contravaloarea serviciilor de producție și distribuire prin poștă a noului card, în cazul pierderii/distrugerii cardului inițial, respectiv suma de 15,50 lei. Plata se va face la sediul casei de asigurări în evidența căreia se află asiguratul", a precizat Carmen Laura Maxim, purtătorul de cuvânt al Casei Județene de Asigurări de Sănătate Constanța.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.7984 secunde