Detoxifiaţi-vă corect corpul după sărbători! Ce trebuie să mâncaţi

257
Detoxifiaţi-vă corect corpul după sărbători! Ce trebuie să mâncaţi - fonddetoxifiere32-1640627426.jpg
Ca să nu aveţi probleme de sănătate după sărbători, să vă detoxifiaţi organismul după ce aţi încercat o sumedenie de delicii culinare, este necesar să vă schimbaţi puţin stilul de viaţă, adoptând o dietă sănătoasă, fără a face alegeri alimentare greşite. Cel mai important lucru este, însă, să puneţi în practică sfaturile medicilor, şi să nu le priviţi ca pe o pedeapsă, ci ca pe o schimbare, extrem de benefică.

Mare atenţie! Imediat după Crăciun şi Anul Nou nu se recomandă dietele restrictive, întrucât acestea pot avea urmări nefaste pe termen lung asupra voastră. Este clar, aparatul digestiv este cel care are cel mai mult de suferit în urma meselor copioase din perioada sărbătorilor de iarnă. De ce? Pentru că toxinele acumulate determină o stare generală proastă şi o digestie greoaie. Tocmai de aceea, se impune, neapărat, o cură de detoxifiere. Potrivit dr. Alina Glodeanu, primele zile din noul an, adică imediat după Revelion, sunt ideale pentru a restabili echilibrul întregului organism. De aceea, este indicat un regim de detoxifiere al cărui scop este să vă ajute să eliminaţi atât reziduurile toxice rămase în organism, cât şi să daţi jos 2-3 kilograme, adică atât cât aţi acumulat în perioada festinelor de sărbători.

„Înainte de toate, însă, încercaţi să consumaţi cât mai multe fructe şi legume cu fibre. Apoi, atunci când vine vorba despre detoxifiere, cele cu aport mare de fibre sunt ideale, întrucât fibrele antrenează toxinele, ajutând la eliminarea lor şi, totodată, la scăderea poftei de mâncare. Drept urmare, cele mai bune legume pentru detoxifiere sunt broccoli, spanacul, varza kale, sparanghelul, ridichile, conopida şi anghinarea. Cât priveşte fructele, optaţi pentru avocado, pepene verde şi fructe de pădure”, a precizat medicul.

Desigur, nu trebuie să uitaţi nici de ceaiurile digestive. În plus, pentru o bună detoxifiere a aparatului digestiv este indicat să consumaţi multe ceaiuri din plante şi, de asemenea, este bine să folosiţi multe condimente în pregătirea alimentelor. Totodată, feniculul, spre exemplu, reduce balonarea şi ajută organismul să facă faţă situaţiilor stresante, iar nucşoara asigură buna funcţionare a intestinelor. Apoi, este necesar a bea cât mai multă apă, pentru a antrena mai uşor resturile metabolice şi de a le elimina, şi asta întrucât apa este un detoxifiant natural al corpului. În plus, lichidul vital îmbunătăţeşte funcţionarea intestinelor şi reduce foamea. De asemenea, apa ajută şi digestia, creşte imunitatea şi îmbunătăţeşte funcţionarea întregului metabolism. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4296 secunde