Activitatea cu publicul, reorganizată la Administrația Finanțelor Constanța

2322
Activitatea cu publicul, reorganizată la Administrația Finanțelor Constanța - dddd-1583923835.jpg

Articole de la același autor

Având în vedere evoluția la nivel național a amenințării create de infecția cu coronavirus (COVID-19) și măsurile implementate pentru evitarea răspândirii infecției în rândul populației, Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța a organizat activitatea structurilor din subordine care asigură relația directă cu contribuabilii persoane fizice, în spațiul destinat acestui scop – zona de ghișee. În acest context, la parterul sediului AJFP Constanța, situat pe strada I. G. Duca nr. 18, contribuabilii beneficiază de următoarele servicii:

- registratură generală

- asistență în domeniul fiscal (informații generale)

- eliberare cazier fiscal

- depunere declarații unice inițiale și rectificative, respectiv îndrumare completare declarații

- eliberare adeverințe de venit

- depunere cereri restituire/compensare/corecție

- eliberare certificate fiscale

- eliberare decizii încetare măsuri executare, informații privind stadiul de executare silită.

Programul de lucru este de luni până marți, între orele 8,30 și 16,30, miercuri: 8,30 18,30, joi: 8,30 – 16,30, vineri: 8,30 – 16,30.

Contribuabilii trebuie să știe că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:

1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:

1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro;

Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea urmãtorului link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

1.2. Depunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat.

Plata obligațiilor fiscale se poate realiza prin intermediul serviciilor de internet banking puse la dispoziție de băncile comerciale române și www.ghiseul.ro.

Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea Call-center-ului, la numãrul de telefon 031.403.91.60.

Informații în scris pot fi obținute astfel:

a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscalã proprie;

b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției - pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii pot obține noutãți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în Spațiul Privat Virtual, și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4623 secunde