ANPC: Număr de WhatsApp pentru urgenţele consumatorilor
Articole de la același autor
Semnal de alarmă! Bebeluş născut cu un singur ochi şi fără nas, la Constanţa! „Pacienta nu a fost monitorizată”
11 Ianuarie 2022
Operaţie în premieră, la spitalul judeţean, realizată de echipa dr. Răzvan Popescu. „Am avut emoţii”
29 Decembrie 2021
De ce facilități beneficiază persoanele cu handicap grav şi accentuat
04 Februarie 2022
Doliu în lumea medicală. Un renumit doctor a trecut la cele veșnice
21 Decembrie 2021
Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor cu caracter de urgenţă, scrie Agerpres.
Potrivit unui comunicat al ANPC remis luni AGERPRES, la acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.
Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs.
ANPC precizează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent.
"Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţiile se fac în format scris - transmise prin poştă -, în format electronic sau se depun personal, pentru soluţionarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege", se arată în comunicat.
Formularul de reclamaţie online se află pe site-ul instituţiei, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Duminică, 28 Noiembrie 2021
Sâmbătă, 10 Iulie 2021
Marţi, 01 Februarie 2022
Vineri, 21 Ianuarie 2022
Miercuri, 19 Ianuarie 2022
Miercuri, 19 Ianuarie 2022
Vineri, 19 Noiembrie 2021
Marţi, 16 Noiembrie 2021
Luni, 15 Noiembrie 2021
Miercuri, 06 Octombrie 2021