Astăzi este Ziua Internațională a Telefonului Copilului
Articole de la același autor
RISC de ÎMBOLNĂVIRE / PERICOLELE din magazinele SECOND-HAND
15 Aprilie 2013
Marea schimbare la față a Peninsulei
20 Martie 2013
Asociația Telefonul Copilului sărbătorește astăzi Ziua Internațională a Telefonului Copilului. Acesta este al șaptelea an consecutiv când Child Helpline International aniversează această zi.
Child Helpline International este alianța internațională care reunește 173 de organizații membre din 142 de state din întreaga lume, alianță în care România este reprezentată de Asociația Telefonul Copilului.
În ultimul deceniu, serviciile "telefonul copilului" de pretutindeni au înregistrat mai mult de 126 de milioane de apeluri, respectiv 450 de apeluri din partea copiilor si tinerilor în medie pe zi. Cele mai frecvente situații în care copiii apelează serviciul care le este dedicat rămân: abuzul și violența, relaționarea cu colegii sau prietenii, relaționarea cu părinții, probleme psiho-sociale. Cea mai des întâlnită grupă de vârstă a copiilor care apelează "telefonul copilului" este 13 - 15 ani. De asemenea, fetele continuă să contacteze într-un număr mai mare linia telefonică gratuită spre deosebire de băieți.
Ziua Internațională a Telefonului Copilului 2013 este guvernată în acest an de tema "încurajarea și responsabilizarea copiilor și tinerilor".
Serviciile "telefonul copilului" oferă copiilor și tinerilor posibilitatea de a comunica în deplină confidențialitate și îi ajută să depășească problemele cu care se confruntă, încurajându-i totodată să preia controlul asupra propriilor destine. Serviciile "telefonul copilului" ascultă, oferă consiliere specializată și îndrumă copiii către servicii de asistență socială relevante pentru acele situații care impun intervenție în regim de urgență. Numărul apelurilor către serviciile "telefonul copilului" continuă să crească. Acest lucru demonstrează faptul că linia telefonică de asistență gratuită reprezintă un instrument de sprijin vital într-o lume în schimbare.
Nu în ultimul rând, serviciile "telefonul copilului" atrag atenția permanent asupra problemelor la zi cu care se confruntă copiii, prin intermediul campaniilor de educare și conștientizare desfășurate.
Până în anul 2001 serviciul telefonul copilului nu a existat în România. Astăzi, însă aproape că nu mai face față unui număr atât de mare de apeluri din partea copiilor și adolescenților.
Child Helpline International este alianța internațională care reunește 173 de organizații membre din 142 de state din întreaga lume, alianță în care România este reprezentată de Asociația Telefonul Copilului.
În ultimul deceniu, serviciile "telefonul copilului" de pretutindeni au înregistrat mai mult de 126 de milioane de apeluri, respectiv 450 de apeluri din partea copiilor si tinerilor în medie pe zi. Cele mai frecvente situații în care copiii apelează serviciul care le este dedicat rămân: abuzul și violența, relaționarea cu colegii sau prietenii, relaționarea cu părinții, probleme psiho-sociale. Cea mai des întâlnită grupă de vârstă a copiilor care apelează "telefonul copilului" este 13 - 15 ani. De asemenea, fetele continuă să contacteze într-un număr mai mare linia telefonică gratuită spre deosebire de băieți.
Ziua Internațională a Telefonului Copilului 2013 este guvernată în acest an de tema "încurajarea și responsabilizarea copiilor și tinerilor".
Serviciile "telefonul copilului" oferă copiilor și tinerilor posibilitatea de a comunica în deplină confidențialitate și îi ajută să depășească problemele cu care se confruntă, încurajându-i totodată să preia controlul asupra propriilor destine. Serviciile "telefonul copilului" ascultă, oferă consiliere specializată și îndrumă copiii către servicii de asistență socială relevante pentru acele situații care impun intervenție în regim de urgență. Numărul apelurilor către serviciile "telefonul copilului" continuă să crească. Acest lucru demonstrează faptul că linia telefonică de asistență gratuită reprezintă un instrument de sprijin vital într-o lume în schimbare.
Nu în ultimul rând, serviciile "telefonul copilului" atrag atenția permanent asupra problemelor la zi cu care se confruntă copiii, prin intermediul campaniilor de educare și conștientizare desfășurate.
Până în anul 2001 serviciul telefonul copilului nu a existat în România. Astăzi, însă aproape că nu mai face față unui număr atât de mare de apeluri din partea copiilor și adolescenților.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 14 Septembrie 2012
Vineri, 13 Iulie 2012
Vineri, 18 Mai 2012
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Luni, 04 Octombrie 2010
Marţi, 12 Ianuarie 2010