"Brățările de vacanță" pentru copii ajung și în sudul litoralului
125
Articole de la același autor
Cum te poți debranșa de la RADET
08 Iulie 2013
Ce se întâmplă cu ratangiii de la BAC
10 Iulie 2013
Peste .7500 de copii au primit, până în prezent, brățările de vacanță pe care părinții își pot scrie numărul de telefon, astfel încât, în cazul în care aceștia se rătăcesc, să poată fi reuniți cu familiile lor cât mai curând.
Cea de-a patra ediție a campaniei "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" a fost lansată în urmă cu o lună, pe 28 iunie. Organizatorii sunt Radio Vacanța și Fundația "World Vision". În cele cinci wee-kend-uri de la lansare, voluntarii "World Vision" și echipa Radio Vacanța au oferit brățări de vacanță copiilor de pe plajele din stațiunea Mamaia. Până în acest moment au fost distribuite, gratuit, 7.500 de brățări copiilor sub șapte ani.
În perioada 2 - 4 august, voluntarii ajung pe plaja din stațiunea Neptun, urmând ca apoi activitățile să continue în sudul litoralului, între 9 și 11 august, în Venus, între 16 și 18 august, în Jupiter și, între 23 și 25 august, în Saturn. Campania "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" se va încheia pe 1 septembrie pe plaja Modern din Constanța.
Pentru al patrulea an consecutiv, campania își propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei "brățări de vacanță" și organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc.
În total, anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 15.000 de brățări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinților). Totodată, pe brățări, turiștii vor găsi și numerele de telefon de la Radio Vacanța și "World Vision".
Campania "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" a fost inițiată în 2010 de Radio Vacanța și World Vision România - Biroul Zonal Constanța. Partenerii Campaniei "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" în sezonul estival 2013 sunt Asociația Litoral - Delta Dunării, Asociația Patronală Mamaia, Patronatul Firmelor din Turism "Ion Movilă" Eforie -Techirghiol, Asociația Națională a Scafandrilor și Salvamarilor Profesioniști din România și I-Tour.
Cea de-a patra ediție a campaniei "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" a fost lansată în urmă cu o lună, pe 28 iunie. Organizatorii sunt Radio Vacanța și Fundația "World Vision". În cele cinci wee-kend-uri de la lansare, voluntarii "World Vision" și echipa Radio Vacanța au oferit brățări de vacanță copiilor de pe plajele din stațiunea Mamaia. Până în acest moment au fost distribuite, gratuit, 7.500 de brățări copiilor sub șapte ani.
În perioada 2 - 4 august, voluntarii ajung pe plaja din stațiunea Neptun, urmând ca apoi activitățile să continue în sudul litoralului, între 9 și 11 august, în Venus, între 16 și 18 august, în Jupiter și, între 23 și 25 august, în Saturn. Campania "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" se va încheia pe 1 septembrie pe plaja Modern din Constanța.
Pentru al patrulea an consecutiv, campania își propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei "brățări de vacanță" și organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc.
În total, anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 15.000 de brățări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinților). Totodată, pe brățări, turiștii vor găsi și numerele de telefon de la Radio Vacanța și "World Vision".
Campania "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" a fost inițiată în 2010 de Radio Vacanța și World Vision România - Biroul Zonal Constanța. Partenerii Campaniei "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță" în sezonul estival 2013 sunt Asociația Litoral - Delta Dunării, Asociația Patronală Mamaia, Patronatul Firmelor din Turism "Ion Movilă" Eforie -Techirghiol, Asociația Națională a Scafandrilor și Salvamarilor Profesioniști din România și I-Tour.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 24 Iulie 2013
Marţi, 23 Iulie 2013
Luni, 22 Iulie 2013
Sâmbătă, 27 Iulie 2013
Luni, 22 Iulie 2013
Vineri, 19 Iulie 2013
Vineri, 19 Iulie 2013
Joi, 18 Iulie 2013