COD PORTOCALIU DE VISCOL, LA CONSTANŢA / RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență
5172
Articole de la același autor
Nu rămâneți indiferenți! Continuă campania "Adoptă un cățel!"
17 Octombrie 2023
Legislația-i pentru fraieri? "Otrăvurile" din chioșcurile şcolilor se vând profitabil
08 Octombrie 2023
Povestea unei mame care a reușit să scape dintr-o căsătorie toxică. "Copiii sunt pe primul loc"
27 Septembrie 2023
Protest la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Constanța, în fața sediului
22 Noiembrie 2023
Liderii sindicali din serviciile de Ambulanță fac greva foamei! „Suntem nemulțumiți de legea pensiilor”
22 Noiembrie 2023
„Marea lovitură”, noul loz al Loteriei Române ce oferă premii uriașe
09 Noiembrie 2023
Administrația Națională de Meteorologie a emis atenționări de tip cod galben și portocaliu pentru regiunile sudice și sud-estice, care se vor manifesta prin precipitații însemnate cantitativ. Se vor putea acumula pe arii restrânse peste 40-50 l/mp, intensificări ale vântului, cu rafale de 75-85 km/h, și viscol.
Privind aceste atenționări, RAJA Constanța a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență la nivelul întregii societăți, de vineri, 24 noiembrie, ora 16.00, până luni, 27 noiembrie, ora 08.00.
În întreaga arie de operare, zeci de echipe de intervenție, dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, au fost pregătite pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite.
La nivelul municipiului Constanța sunt pregătite să intervină 12 formații de lucru alături de altele 9 constituite pentru a acționa în restul județului în toată această perioadă. Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241.924, tasta 3, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt. În funcție de informațiile primite pe parcurs de la Administrația Națională de Meteorologie, activitatea comandamentului se poate prelungi.
Privind aceste atenționări, RAJA Constanța a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență la nivelul întregii societăți, de vineri, 24 noiembrie, ora 16.00, până luni, 27 noiembrie, ora 08.00.
În întreaga arie de operare, zeci de echipe de intervenție, dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, au fost pregătite pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite.
La nivelul municipiului Constanța sunt pregătite să intervină 12 formații de lucru alături de altele 9 constituite pentru a acționa în restul județului în toată această perioadă. Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241.924, tasta 3, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt. În funcție de informațiile primite pe parcurs de la Administrația Națională de Meteorologie, activitatea comandamentului se poate prelungi.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 20 Noiembrie 2023
Luni, 20 Noiembrie 2023
Duminică, 19 Noiembrie 2023
Sâmbătă, 18 Noiembrie 2023
Vineri, 17 Noiembrie 2023
Joi, 16 Noiembrie 2023
Marţi, 14 Noiembrie 2023
Luni, 13 Noiembrie 2023
Miercuri, 08 Noiembrie 2023
Luni, 06 Noiembrie 2023