eMAG dă lovitura: își pune clienții să-și repare singuri produsele aflate în garanție. Planul de reparații și piesele, incluse

7693
13
eMAG dă lovitura: își pune clienții să-și repare singuri produsele aflate în garanție. Planul de reparații și piesele, incluse - emag-1443805192.jpg
eMAG revoluționează piața comerțului online nu doar prin volumul de vânzări, dar și prin metodele ingenioase de a asigura service produselor comercializate. Probabil că unicat în România, eMAG își pune clienții să-și repare singuri produsele livrate cu defecțiuni sau care se strică pe parcursul perioadei de garanție. Ca să fie totul profi, îți dă atât planul de reparație cât și piesele care trebuie schimbate. 


De această politică inovatoare a celui mai mare magazin online din România, care vinde de la telefoane mobile până la pamperși pentru sugari, s-a lovit un constănțean care a cumpărat de la eMAG, în urmă cu câteva luni, un set chiuvetă de bucătărie și baterie din compozit. Zilele trecute, bateria s-a defectat și a început să curgă în continuu. 


"Când plătești o grămadă de bani pentru un lucru care ar trebui să fie de calitate, dar se defectează după câteva luni ești un pic dezamăgit. Însă, produsul fiind în garanție, nu mi-am bătut capul prea tare. Le-am scris celor de la eMAG că s-a defectat produsul și mi-au comunicat că îl pot trimite înapoi la ei pentru reparație sau înlocuire. Așa că am demontat bateria de la chiuvetă și am trimis-o prin curier. După câteva zile am primit email de la eMAG că produsul a fost reparat și că va fi livrat la domiciliu. Zis și făcut. Doar că după ce am instalat din nou bateria, surpriză: aceeași problemă. De fapt, nici nu fusese desfăcută piesa. În consecință, am sunat la numărul de service afișat pe site-ul eMAG pentru a sesiza problema și a afla cum a fost făcută reparația. Răspunsul a fost halucinant. La început mi-au spus că a fost reparată. Am insistat. Are aceeași problemă, nici măcar nu a fost desfăcută. «Stați puțin să mai verific», îmi spune interlocutorul, după care vine și dezlegarea enigmei: «Aveți dreptate. Nu a fost reparată. Însă, colegii mei v-au pus în cutie un plic cu garnituri și o schiță cum să le schimbați. Nu ar trebui să fie greu. Aveți acolo planul cum să faceți singur reparația!». Continuarea dialogului prefer să nu o redau deoarece ar îmbrăca și mai mult în penibil politica de service a pomposului brand eMAG. Bineînțeles că am refuzat, mai ales că nu mi s-a garantat menținerea garanției dacă aș fi desfăcut eu produsul. Drept urmare, mi s-a propus ca produsul să fie din nou trimis în service pentru evaluare și reparație", ne-a declarat George Z., constănțeanul în cauză.


Reclamații cu duiumul


Reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Constanța ne-au declarat că astfel de reclamații privind serviciile de garanție sunt destul de numeroase. Persoanele care se consideră nedreptățile sunt așteptate să depună plângere la sediul CJPC Constanța, pe strada Poporului sau pot face o sesizare la Telefonul consumatorului, 0219551.


Comentează știrea

13 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 
Alex
3 octombrie 2015
Garantie

Am cumparat de la emag un iphone acum 3 luni si castile nu mai functioneaza. Vroiam sa stiu daca garantie are numai telefonul sau si castile.

zoro
3 octombrie 2015
si eu sunt patit

Am cumpărat o stație de emisie și recepție și nu a funcționat din clipa în care a fost scoasă din ambalaj. Am revenit, mi-au returnat banii și de atunci ura și la gară ca nu mai cumpăr nimic de la ei.

io
3 octombrie 2015
ZDRENTELE DE LA EMAG

am cumparat de la emag un pc in valoare de 8500 lei in 2 saptamani sa stricat de 3 ori , nu mai cumpăr niciodată de la ei neseriosi cu garantiile , plus că au produsele foarte scumpe în comparatie cu alte firme de profil.

Papu
3 octombrie 2015
la fel

Am cumpărat de la eMag un telefon mobil Samsung. După 9 luni nu a mai funcționat. A avut o defecțiune electronică și nu l-au putut repara. După mult scandal și amenințări cu OPC am reușit să i-au banii. În plus au insistat să cumpăr tot de la ei alt telefon Samsung nou la același preț. Am refuzat. Ăștia s-au văzut cu sacii în căruță și acum își bat joc de cumpărători. OPC-ul ar trebui să i-a măsuri drastice, să-i trezească și să le amintească că "stăpânul" lor e clientul.

Razvan
3 octombrie 2015
Allview

Puteti scrie un articol similar si despre firma Allview. In perioada de garantie a produsului acestia scornesc diferite motive prin care anuleaza garantia.

Anamaria
3 octombrie 2015
Garantie

Iphone 5s de nici un an se strica..il duc in service. Raspuns: telefonul are ecranul spart si trebuie inlocuit; garantie pierduta. Eu: aia este o folie de sticla..Nu am avut cu cine sa ma inteleg. Ca sa aflu ca telefonul e cumparat din america in septembrie de catre emag si revandut mie in noiembrie. Deci pierduta si garantia internatioala valabila un an. Am facut sesizare, urmeaza sa mergem la protectia consumatorului daca raspunsul nu va fi in favoarea noastra.

Pc
3 octombrie 2015
Hmmm

Am lucrat la o firma cu aprox 50 de pc-uri de intretinut (printre altele) timp de 2 ani si am avut contract cu emag. Nu am avut nici o problema cu ei. Plus ca mi-am cumparat si eu de la ei multe produse fara nici cea mai mica problema. Da, au fost unele mici scapari dar s-au rezolvat imediat. Cred ca-s cei mai profi in domeniul asta. Acum, nah, se mai uita si la fata omului plus ca tre sa stii sa vorbesti. Daca scapi tel pe jos si se sparge nu cred ca ti-l schimba moca (asa cum vrea tot romanul) nici mama emagului.

eu
3 octombrie 2015
emag

La fel cum voi veniti cu toate prostiile vin si eu cu a mea. Am schimbat produse la emag cum n-am schimbat si n-as fi schimbat niciaeri in alta parte. Tin un produs o luna si dupa il dau inapoi iau banii sau iau altceva fara sa ma intrebe nimeni nimic. Legat de garantie, au incercat ei sa ma pacaleasca o data la o placa video careia I s-a stricat coolerul, si au inlocuit placa cu alta doar ca nu era noua, ceea ce este contrar articolelor din garantie. Cand produsul nu se poate repara/ inlocui cu alt produs NOU, se storneaza banii. Ceea ce s-a si intamplat, fara scandal urlete etc. Deci mie mi se par foarte profesionisti. Si apropos, nu emag se ocupa de garantie ci o firma cu care au ei contract , depanero, depanero de cacat :)

Radu
3 octombrie 2015
ok

multa lume se plange aici de emag.Am cumparat o pereche de casti la 120 de lei si le-am inlocuit de 3 ori pentru ca se tot defectau fara nicio problema.Sunt constient ca au preturi mai mari fata de alte firme dar totusi am garantia ca produsele se pot returna fara nicio problema cu toate ca dau un ban in plus.

Cosmin
4 octombrie 2015
Selectam dezvoltatori pentru piata globala.

-Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata globala. -Proiectul este lansat de curand si are mari perspective. -NU este necesara niciun fel de experienta! -Asiguram suport si logistica in desfasurarea activitatii. -Lucrati intr-un mediu placut, proactiv. -Principala atributie este mentinerea unei evidente a ofertelor prospectante si actualizate zilnic. -Oferim sanse reale de avansare in cariera! -Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal, cu posibilitatea unor bonusuri substantiale. -Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. -Programul de lucru este flexibil. -Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor. -Sunt suficiente studiile medii. -Cerem cunostinte minime de operare pe internet, de lucru cu fisiere word si pdf si navigare online. -Solicitati acum mai multe detalii la una dintre adresele noastre de email: cosminstoica2015@yahoo.com Cerinte: - cunostinte despre utilizarea Internetului - cunostinte despre Word si Excel - perseverenta, ambitie si dorinta de a reusi intr-un domeniu nou - posibilitatea de a lucra minim 3 ore pe zi Important: Pentru informatii suplimentare trimiteti "info" la: cosminstoica2015@yahoo.com Oferte: -oferim instruire gratuita -contract -scrisoare de recomandare pentru persoanele interesate de aceasta -posibilitatea de a lucra de acasa

13 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2607 secunde