eMAG dă lovitura: își pune clienții să-și repare singuri produsele aflate în garanție. Planul de reparații și piesele, incluse

7778
13
eMAG dă lovitura: își pune clienții să-și repare singuri produsele aflate în garanție. Planul de reparații și piesele, incluse - emag-1443805192.jpg

Articole de la același autor

eMAG revoluționează piața comerțului online nu doar prin volumul de vânzări, dar și prin metodele ingenioase de a asigura service produselor comercializate. Probabil că unicat în România, eMAG își pune clienții să-și repare singuri produsele livrate cu defecțiuni sau care se strică pe parcursul perioadei de garanție. Ca să fie totul profi, îți dă atât planul de reparație cât și piesele care trebuie schimbate. 


De această politică inovatoare a celui mai mare magazin online din România, care vinde de la telefoane mobile până la pamperși pentru sugari, s-a lovit un constănțean care a cumpărat de la eMAG, în urmă cu câteva luni, un set chiuvetă de bucătărie și baterie din compozit. Zilele trecute, bateria s-a defectat și a început să curgă în continuu. 


"Când plătești o grămadă de bani pentru un lucru care ar trebui să fie de calitate, dar se defectează după câteva luni ești un pic dezamăgit. Însă, produsul fiind în garanție, nu mi-am bătut capul prea tare. Le-am scris celor de la eMAG că s-a defectat produsul și mi-au comunicat că îl pot trimite înapoi la ei pentru reparație sau înlocuire. Așa că am demontat bateria de la chiuvetă și am trimis-o prin curier. După câteva zile am primit email de la eMAG că produsul a fost reparat și că va fi livrat la domiciliu. Zis și făcut. Doar că după ce am instalat din nou bateria, surpriză: aceeași problemă. De fapt, nici nu fusese desfăcută piesa. În consecință, am sunat la numărul de service afișat pe site-ul eMAG pentru a sesiza problema și a afla cum a fost făcută reparația. Răspunsul a fost halucinant. La început mi-au spus că a fost reparată. Am insistat. Are aceeași problemă, nici măcar nu a fost desfăcută. «Stați puțin să mai verific», îmi spune interlocutorul, după care vine și dezlegarea enigmei: «Aveți dreptate. Nu a fost reparată. Însă, colegii mei v-au pus în cutie un plic cu garnituri și o schiță cum să le schimbați. Nu ar trebui să fie greu. Aveți acolo planul cum să faceți singur reparația!». Continuarea dialogului prefer să nu o redau deoarece ar îmbrăca și mai mult în penibil politica de service a pomposului brand eMAG. Bineînțeles că am refuzat, mai ales că nu mi s-a garantat menținerea garanției dacă aș fi desfăcut eu produsul. Drept urmare, mi s-a propus ca produsul să fie din nou trimis în service pentru evaluare și reparație", ne-a declarat George Z., constănțeanul în cauză.


Reclamații cu duiumul


Reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Constanța ne-au declarat că astfel de reclamații privind serviciile de garanție sunt destul de numeroase. Persoanele care se consideră nedreptățile sunt așteptate să depună plângere la sediul CJPC Constanța, pe strada Poporului sau pot face o sesizare la Telefonul consumatorului, 0219551.


Comentează știrea

13 comentarii. Pagina 2 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 
lidia
28 octombrie 2015
job

Căutăm colaboratori pentru un proiect de mărime națională. Nu este necesară experiența,ci doar un calculator si conexiune la internet. Activitatea este foarte ușoară si constă in publicare de anunțuri o ora pe zi. Venit 100-285 de euro in funcție de timpul alocat, plus scrisoare de recomandare dupa 3 luni de activitate si instruire gratuită. Pentru mai multe informații trimiteți un e-mail cu titlul ''INFO'' la adresa: [email protected]

dogan iusuf
21 noiembrie 2015
rds-rcs

nu numai emagul rds-rcs presteaza tv.cablu,internet,lundu-mi lunar o gramada de bani,firma nu e prestatoare de servicii ci vanzatoare de produse>am patit-o cu tv lg,mi-au trimis un reparator care l-a stricat de tot.Reparatorul recomandat de trimisul rds-rcs.Il cheama pe reparatory Dobre si am inteles ca este salariatul firmei,Anuntul lui apare continuu ca reparatory tv,mie nu-mi raspunde la telefon.Am trimis plangere prin email la centrala din Bucuresti a PC,dupa mai multe esecuri de a rezolva problema local.

dogan iusuf
21 noiembrie 2015
rds-rcs

nu numai emagul rds-rcs presteaza tv.cablu,internet,lundu-mi lunar o gramada de bani,firma nu e prestatoare de servicii ci vanzatoare de produse>am patit-o cu tv lg,mi-au trimis un reparator care l-a stricat de tot.Reparatorul recomandat de trimisul rds-rcs.Il cheama pe reparatory Dobre si am inteles ca este salariatul firmei,Anuntul lui apare continuu ca reparatory tv,mie nu-mi raspunde la telefon.Am trimis plangere prin email la centrala din Bucuresti a PC,dupa mai multe esecuri de a rezolva problema local.

13 comentarii. Pagina 2 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.648 secunde