Informaţii folositoare privind utilizarea Portalului Casei de Pensii

274
Informaţii folositoare privind utilizarea Portalului Casei de Pensii - portal2-1642009300.jpg

Articole de la același autor

Specialiștii Casei Județene de Pensii (CJP) Constanța vin în sprijinul persoanelor vârstnice cu câteva informații utile. „Pentru că ne dorim ca toți beneficiarii noștri să fie corect informați și să beneficieze de serviciile online oferite de Casa Națională de Pensii Publice, vă prezentăm câteva aspecte care se regăsesc în procedura de transmitere online a documentului de informare. Astfel, persoanele care doresc transmiterea online a documentului de informare trebuie să dețină un cont în Portalul CNPP. În cazul persoanelor care dețin cont, procedura prevede utilizarea unei cereri- tip care se descarcă, se completează, se semnează și se transmite prin Portal, accesând secțiunea «Depunere cereri și documente» din cadrul domeniului «Comunicare cu publicul».

Pentru transmiterea documentului de informare prin funcționalitatea ce va fi introdusă în portal, cererea va fi adăugată aici numai prin contul personal. În cazul persoanelor care nu au cont în Portalul CNPP,

primul pas necesar a fi efectuat este de a obține un cont online în Portalul CNPP, urmând pașii prevăzuți de «Procedura de obținere cont on-line» afișată pe site-ul instituţiei, în fereastra «De ce să îmi fac cont?»”, au transmis aceştia.

În situația în care se optează pentru transmiterea pe e-mail a documentului de informare, acest lucru se va putea realiza prin accesarea unui link de către solicitant. Acest link îl veți primi pe adresa de e-mail comunicată de dumneavoastră, la deschiderea contului în Portalul CNPP. Apoi, pe Portalul CNPP se va crea o secțiune unde instituțiile/societățile/autoritățile publice pot verifica autenticitatea documentului de informare. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 2.4822 secunde