Protecția Consumatorilor a găsit mari nereguli în benzinăriile Lukoil

326
2
Protecția Consumatorilor a găsit mari nereguli în benzinăriile Lukoil - ada4martie20210031-1646377996.jpg

Articole de la același autor

Controalele întreprinse de comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au continuat, în luna martie, la benzinăriile Lukoil din județele Neamț, Argeș, Buzău, Gorj, Olt, Maramureș, Brăila, Sibiu, Covasna, Mureș, Prahova, Giurgiu, Bistrița Năsăud, Satu Mare, Sălaj, Bihor, Cluj, Hunedoara, Timiș, Tulcea, Vrancea și Galați.


Potrivit comunicatului dat publicității, au fost verificate 55 de stații de carburanți și magazinele aferente acestora. Pentru abaterile de la prevederile legale au fost aplicate următoarele sancțiuni:


- 56 de amenzi contravenționale în valoare totală de aproximativ 600.000 lei;


- 29 avertismente;


- oprirea definitivă de la comercializare a unor produse în valoare totală de peste 16.000 lei;


- oprirea temporară a prestării serviciului pentru un număr de 12 puncte de lucru.


Cele mai importante deficiențe depistate de echipele de control au fost:


- comercializarea unor produse în afara datei durabilității minimale;


- deficiențe de informare pe etichetele de produs sau ale raioanelor, referitor la elementele de identificare-caracterizare ale mărfurilor, la data durabilității minimale sau la prețul unitar;


- produse congelate cu aglomerări de gheață vizibile;


- vitrine frig neigienizate și murdare, pline de praf, mizerie și insecte moarte;


- nerespectarea regimului de temperatură de păstrare a produselor alimentare indicat de producător;


- comercializarea de butelii deteriorate, lovite, înfundate, ruginite, prezentând coroziunii;


- nerespectarea condițiilor tehnice pentru desfacerea produselor;


- utilizarea unor spații de depozitare neigienizate;


- lipsa prețurilor unor produse alimentare;


- lipsa mențiunilor „provenit din produs congelat”;


- practici comerciale înșelătoare - utilizarea unor sintagme comerciale de promovare, care nu pot fi probate cu documente sau care se dovedesc a fi neadevărate comparând prețurile din magazin (exemplu „preț special” etc.)


- practici comerciale înșelătoare – neconcordanța prețului de la raft cu cel de la casa de marcat;


- practici comerciale înșelătoare – nerespectarea regimului legal al promoțiilor;


- afirmații care nu pot fi probate referitoare la conținutul de biodiesel din motorină;


- lipsa buletinelor de verificare metrologică pentru distribuitoarele de carburant;


- neexpunerea în mod vizibil al alergenilor;


- lipsă menționării gramajului la produsele alimentare comercializate.


Comentează știrea

Benzinar
4 martie 2022
Lukoil

Ce chestie dom'le .Cum au intrat rusii in Ucraina cum au inceput astia de la Lukoil sa fure la benzinarie .Cat au stat rusii cuminti Lukoilisti au fost cinstiti .

Socrate Toma
4 martie 2022
Actualități

Ca să cred în corectitudinea rezultatelor și a acțiunii în sine , aș vrea să văd asemenea acțiuni similare și la alte benzinării aparținând companiilor prietene azi ( mâine , nu se știe ) .

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.2446 secunde