High-tech fashion: mesajele de pe Twitter afișate direct pe haine
150
Articole de la același autor
Proiectul "Soli" / Radarul Google al gesturilor permite interacțiunea cu lumea virtuală la un nou nivel
01 Iunie 2015
Cine mai are nevoie de școală? Google te învață orice! Chiar și cum să îți construiești propriile aplicații
29 Mai 2015
Televizor în loc de tapet. LG a prezentat un nou produs
08 Iunie 2015
Yahoo va închide serviciul de hărți
05 Iunie 2015
Într-o industrie a modei de miliarde de dolari, ținutele high-tech încep să-și facă simțită prezența din ce în ce mai mult, generând astfel o nișă pentru un produs care este destul de bine reprezentat chiar și în această fază inițială. Ținutele cu LED-uri par a fi unul dintre ultimele trend-uri iar, celebritățile sunt cele care au fost printre primele persoane care au dorit să poarte astfel de haine.
Unul dintre cele mai mari magazine britanice a lansat o colecție "tehnologizată" chiar la premiile BAFTA de la începutul anului, rochiile cu leduri și senzori de mișcare prezentate și-au schimbat culorile și pattern-urile în funcție de mișcarea celor care le purtau.
Nicole Scherzinger a primit din partea unei companii în 2012 o rogchie care permitea tweet-urilor cu un anumit hashtag să fie afișate pe suprafața rochiei. Printre clienții companiei s-ar mai afla Katy Perry și Sarah Brightman, relatează CNN.
Tehnologia hainelor cu "mesaj" nu este disponibilă numai vedetelor. O companie americană a creat ținute care permit afișarea cu ajutorul unor LED-uri a unor texte trimise prin Bluetooth direct din telefon către…tricou.
"Este o schimbare de paradigmă în modă, acolo unde noile generații preiau controlul. Înainte, nu ai fi vrut să porți așa ceva pentru că erai considerat ciudat, dar oamenii de astăzi vor să fie un pic ciudați. E o formă de exprimare", delcara Nick Kneuper, directorul unei companii de profil.
Unul dintre cele mai mari magazine britanice a lansat o colecție "tehnologizată" chiar la premiile BAFTA de la începutul anului, rochiile cu leduri și senzori de mișcare prezentate și-au schimbat culorile și pattern-urile în funcție de mișcarea celor care le purtau.
Nicole Scherzinger a primit din partea unei companii în 2012 o rogchie care permitea tweet-urilor cu un anumit hashtag să fie afișate pe suprafața rochiei. Printre clienții companiei s-ar mai afla Katy Perry și Sarah Brightman, relatează CNN.
Tehnologia hainelor cu "mesaj" nu este disponibilă numai vedetelor. O companie americană a creat ținute care permit afișarea cu ajutorul unor LED-uri a unor texte trimise prin Bluetooth direct din telefon către…tricou.
"Este o schimbare de paradigmă în modă, acolo unde noile generații preiau controlul. Înainte, nu ai fi vrut să porți așa ceva pentru că erai considerat ciudat, dar oamenii de astăzi vor să fie un pic ciudați. E o formă de exprimare", delcara Nick Kneuper, directorul unei companii de profil.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 15 Iunie 2015
Luni, 15 Iunie 2015
Vineri, 12 Iunie 2015
Vineri, 12 Iunie 2015
Vineri, 12 Iunie 2015
Joi, 11 Iunie 2015
Marţi, 09 Iunie 2015
Luni, 08 Iunie 2015