Cel mai mare secret al Apple a fost dezvăluit
Șeful de marketing al companiei Apple, Phil Schiller, a depus mărturie în cadrul unui proces cu compania sud-coreeană Samsung.În cadrul mărturiei sale, Phil Schiller a dezvăluit că Apple este atât de bine poziționată încât nu are nevoie să apeleze la niciun fel de reclame pentru a-și promova noile produse, după cum scrie businessinsider. com. În schimb, compania Apple se bazează pe review-urile pozitive ale produselor apărute în mass-media și plasările de produse în cadrul unor emisiuni TV și filme. "Ne place ca produsele noastre să fie folosite de vedete", le-a spus Schiller judecătorilor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 12 Iunie 2012
Sâmbătă, 07 Aprilie 2012
Sâmbătă, 24 Martie 2012
Vineri, 09 Martie 2012
Sâmbătă, 03 Martie 2012
Marţi, 24 Ianuarie 2012
Miercuri, 04 Ianuarie 2012
Vineri, 30 Decembrie 2011