Greșeli extrem de rușinoase constatate în lucrările de la Evaluarea Națională 2022

642
2
Greșeli extrem de rușinoase constatate în lucrările de la Evaluarea Națională 2022 - profesor-1655969777.jpg
La această oră, ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, susține o conferință de presă, pe marginea rezultatelor de la prima evaluare digitală a lucrărilor de la Evaluarea Națională 2022. Între numeroasele greșeli flagrante constatate se află conjugarea eronată a verbelor „a fi” sau „a vrea”, iar la matematică operația simplă de matematică 10+10:10 nu au știut să o rezolve 15% din elevii evaluați digital. „Se naște firesc întrebarea, în ce măsură profesorii s-au ocupat de acești elevi?”, se întreabă, retoric, ministrul.

Și între profesorii evaluatori s-au constatat greșeli, culmea, la corectarea de tip grilă.

La nivel național s-au înregistrat 221 medii de 10 la ediția 2022 a Evaluării Naționale, 810 note de 10 la Limba română, iar 2.966 note de 10.

Peste 83% dintre elevi au luat peste 5 la Evaluarea Națională, La matematică avem 77,5 la sută medii peste cinci. Cea mai mică pondere a notelor peste 5 a avut-o județul Teleorman, iar cea mai mare județul Cluj cu 92,7 la sută.

Comentează știrea

cercel a
23 iunie
10

de unde se scot procentele astea? În centrele zonale de evaluare directorii abia au timp să corecteze...nimeni nu stă să verifice, între miile de lucrări, câți au răspuns corect la intrebarea 10+10:10, de ex...

cercel a
23 iunie
10

profesorii....nu directorii....scuze :)

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3092 secunde