Preșcolarii constănțeni ocupă locul I în Programul Național „Citește-mi 100 de povești”
247
Articole de la același autor
Reacție dură a unui profesor constănțean, la adresa IŞJ Constanța: „M-am săturat de tipul acesta de a conduce!”
16 Februarie 2022
Reacția ministrului Educației la anunțul grevei de avertisment
16 Ianuarie 2022
Adela Grozeanu: „După 25 de ani de predare, am ajuns să-mi fie rușine că sunt profesor”
19 Februarie 2022
În războiul cu fondurile strânse în școli, Asociația Elevilor mai dă o „lovitură”: doi directori demiși, la Mangalia
02 Februarie 2022
Lansat de către Ministerul Educației și Asociația
OvidiuRo, în luna noiembrie 2021, Programul Național „Citește-mi 100 de povești”
are ca scop stimularea lecturii în grădinițe și în familie,
prin oferirea de resurse de calitate, corelate cu curriculumul național pentru
preșcolari, după cum se afirmă într-o postare pe pagina IȘJ Constanța.
În cadrul programului, preșcolarii au oportunitatea de a participa la ateliere de lectură și de a-și dezvolta atenția, vocabularul, imaginația și mai ales motivația pentru învățare. Cărțile oferite în acest proiect sunt atent evaluate și selectate dintre cărțile valoroase din punct de vedere literar și potrivite vârstei preșcolare.
Principalele activități ale programului sunt:
• sesiuni de formare profesională centrate pe literație pentru educatoarele copiilor;
• resurse educaționale pentru a organiza activitatea, conform planului de lectură întocmit la nivel de grădiniță;
• ateliere de lectură pentru copii, astfel încât preșcolarii să își dezvolte vocabularul și dragostea pentru lectură.
Județul Constanța s-a înscris în acest program cu 72 de unități de învățământ cu personalitate juridică, poziționându-se pe locul I la nivel național.
Pe lângă preșcolarii din învățământul de masă, peste 50 de copii cu cerințe educaționale speciale, din 2 Centre Școlare pentru Educație Incluzivă din municipiul Constanța, s-au înscris în acest program.
„Ne bucurăm de faptul că județul Constanța a demonstrat și de această dată o preocupare susținută pentru derularea unui proces educațional responsabil. Încurajarea lecturii în grădiniță și în familie constituie una dintre premisele formării unei comunități solide, educate pe baza unor experiențe diverse de învățare”, prof. Sorin Mihai, inspector școlar general.
În cadrul programului, preșcolarii au oportunitatea de a participa la ateliere de lectură și de a-și dezvolta atenția, vocabularul, imaginația și mai ales motivația pentru învățare. Cărțile oferite în acest proiect sunt atent evaluate și selectate dintre cărțile valoroase din punct de vedere literar și potrivite vârstei preșcolare.
Principalele activități ale programului sunt:
• sesiuni de formare profesională centrate pe literație pentru educatoarele copiilor;
• resurse educaționale pentru a organiza activitatea, conform planului de lectură întocmit la nivel de grădiniță;
• ateliere de lectură pentru copii, astfel încât preșcolarii să își dezvolte vocabularul și dragostea pentru lectură.
Județul Constanța s-a înscris în acest program cu 72 de unități de învățământ cu personalitate juridică, poziționându-se pe locul I la nivel național.
Pe lângă preșcolarii din învățământul de masă, peste 50 de copii cu cerințe educaționale speciale, din 2 Centre Școlare pentru Educație Incluzivă din municipiul Constanța, s-au înscris în acest program.
„Ne bucurăm de faptul că județul Constanța a demonstrat și de această dată o preocupare susținută pentru derularea unui proces educațional responsabil. Încurajarea lecturii în grădiniță și în familie constituie una dintre premisele formării unei comunități solide, educate pe baza unor experiențe diverse de învățare”, prof. Sorin Mihai, inspector școlar general.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 10 Februarie 2022
Vineri, 28 Ianuarie 2022
Marţi, 25 Ianuarie 2022
Joi, 13 Ianuarie 2022
Marţi, 11 Ianuarie 2022
Marţi, 11 Ianuarie 2022
Luni, 10 Ianuarie 2022
Miercuri, 05 Ianuarie 2022
Luni, 03 Ianuarie 2022