Ordine în viața profesională, în doar patru pași

134
Ordine în viața profesională,  în doar patru pași - ordineinviata-1499173753.jpg

Articole recomandate

Când responsabilitățile de la job sunt atât de multe, încât abia mai putem să le facem față, se poate întâmpla ca sănătatea noastră psihică să aibă de suferit, din cauza suprasolicității. Task-urile curg valuri-valuri, fără oprire, așa că dacă nu ne organizăm ca la carte, ne va fi extrem de greu. Nu e cazul să intrați în panică, întrucât, potrivit Cosmo.ro, acum este momentul să ne facem mai multă ordine în viața profesională. Iar dacă vom reuși asta, ținând cont de recomandările de mai jos, vom munci mult mai relaxați:

1. Din fericire, în ziua de astăzi există destule aplicații pentru orice situație. Așadar, relaxează-te și caută online aplicații care te pot ajuta să-ți eficientizezi munca la birou. Încearcă, de exemplu, aplicația perfectă pentru o mai bună organizare, Evernote. Cu acest ajutor de nădejde vei putea nota orice activitate și vei fi super-productiv și fără să stai toată ziua la birou. Dar aceasta este doar una dintre aplicațiile-minune, merită să le identifici pe toate cele care te pot ajuta să-ți faci viața la birou mai ușoară.

2. Fără să sortezi e-mail-urile și fără să ai o ordine cât de cât bine pusă la punct în întregul computer, vei ajunge mai devreme sau mai târziu în punctul în care să te simți copleșită de "nebunia" din PC-ul tău. De asemenea, dezordinea te face mai ineficientă pentru că trebuie să pierzi o grămadă de timp căutând ce ai nevoie prin sute de foldere, de cele mai multe ori, fără să găsești nimic. Rezervă-ți o zi pentru a face curățenie în inbox și apoi în întregul computer și, ca prin minune, vei fi mai eficientă în munca ta.

3. Un jurnal profesional este foarte util oricui, dar multe dintre noi abia fac față programului de lucru supra-încărcat, de unde să mai aibă timp și de un jurnal… Doar că nu mă refer la unul tradițional, în care să scrii "literatură de birou", povestind cum ți-a mers în ziua respectivă, ci la notarea activităților-cheie și a felului în care ai rezolvat probleme urgente sau foarte grele. Mai târziu, poate că vei avea nevoie de câteva sfaturi înțelepte furnizate chiar de către tine.

4. În toată această alergătură dintr-o parte-n alta și cu atât de multe pe cap, uităm că ar trebui să ne și distrăm. Așadar, oricât ai fi de ocupat, rezervă-ți timp pentru relaxare.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 05 Decembrie 2014
Stire din Diverse : Cum să-ți păstrezi buna imagine
Vineri, 05 Decembrie 2014
Stire din Diverse : Te interesează părerea colegilor?
Vineri, 28 Noiembrie 2014
Stire din Diverse : Milionar la 30 de ani, doar un vis?
Vineri, 28 Noiembrie 2014
Stire din Diverse : Cum să țintești un job avantajos
Pagina a fost generata in 4.3321 secunde