Trucuri utile pentru gospodine

Vineri, 16 Iunie 2017
131
Vrei să gătești sănătos, repede și hipocaloric? Utilizează aceste tehnici rapide de gătit nu numai ca să scapi de kilogramele în plus, dar și ca să mănânci sănătos! 


Legumele își schimbă gustul la cuptor. De aceea, toate legumele își păstrează beneficiile dacă le pregătești cu puțin ulei de canola, un vârf de cuțit de sare, piper negru proaspăt și apoi le bagi la cuptor la foc destul de mare (400 ° F +) pentru 30 - 45 minute sau până când fac o crustă maronie frumoasă și li se încrețesc marginile. 


Gătește legumele într-un vas de mică adâncime termorezistent sau chiar pe o tavă din oțel inoxidabil, astfel încât aerul cald să le pătrundă din toate părțile și să le coloreze frumos. Evită vasele adânci și nu le acoperi cu un capac, căci astfel nu vor mai fi crocante. 


Astfel, conopida deschisă la culoare se caramelizează și capătă o aromă bogată de nucă. Varza de Bruxelles își pierde amăreala și nu își mai lasă zeama dulce în tigaie - gătită în acest mod varza de Bruxelles este dulce și ușor crocantă. Morcovii capătă o savoare specială. 


Taie cartofii în rondele subțiri și ține-i la cuptor până prind o crustă maronie, iar în mijloc rămân un pic mai moi. O să fie mai gustoși decât cartofii prăjiți. Poți să amesteci aceste legume cu câteva migdale pentru o garnitură mai colorată și bogată în nutrienți. 


Gătește peștele la foc mic într-un sos pe bază de apă sau vin: aceasta este o modalitate foarte simplă de a pregăti peștele fără grăsime și de a-i oferi o savoare deosebită. Pune fileul de pește într-un sos pe bază de apă sau vin într-o tigaie la foc mic și fierbe-l 20 - 30 minute, în funcție de grosime. 



Articole pe aceeasi tema

Pagina a fost generata in 1.2185 secunde