Campanie de advocacy pentru mediul de afaceri constănțean

295

Articole de la același autor

Constanța Advocacy Group, departament al Patronatului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (PIMM) organizează o nouă campanie de advocacy cu tema "Viziunea primarului", pentru îmbunătățirea mediului de afaceri local și dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii în perioada 2012 - 2016.

Această campanie, care se desfășoară până pe 8 iunie, urmărește, potrivit reprezentanților PIMM, identificarea proiectelor candidaților la funcția de primar ai orașelor din județul Constanța pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri local "predictibil și prietenos".

Candidații își vor putea exprima opinia referitor la aspecte ce vizează dialogul social comunitar, fiscalitatea și relațiile comerciale, precum și referitor la dezvoltarea locală.

"Printre temele abordate se numără dezvoltarea unui cadru legislativ local stabil și favorabil IMM-urilor, creșterea transparenței măsurilor privind mediul de afaceri și al politicilor publice la nivel local, simplificarea procedurilor privind avizele, autorizațiile, licențele necesare funcțio-nării IMM-urilor, realizarea și implementarea de proiecte finanțate din fonduri structurale", au subliniat reprezentanții PIMM Constanța.

Campania se derulează la nivel urban, vizate fiind Municipiul Constanța, Mangalia, Medgidia, Cernavodă, Năvodari, Hârșova, Eforie și Ovidiu. Rezultatele vor fi centralizate și sintetizate de o comisie de experți într-un raport care va fi distribuit ulterior. "În actuala conjunctură econo-mică globală caracterizată prin recesiune, Patronatul IMM Constanța consideră că impli-carea factorilor decidenți în susținerea și dez-voltarea sectorului de IMM-uri trebuie să repre-zinte o prioritate în politicile publice viitoare", a precizat președintele Patronatului IMM Con-stanța, Iulian Gropoșilă.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4289 secunde