Care sunt cele mai cumpărate destinații pentru minivacanța de 1 Mai
114
Articole de la același autor
Cine spune că piața asigurărilor va stagna în 2014
20 Martie 2014
Apartamentele cu patru camere, lovite crunt de criză. La ce prețuri se găsesc în Constanța
17 Martie 2014
Cine își plânge de milă după prăbușirea pieței imobiliare
16 Aprilie 2014
Piața neagră a chiriilor a pus stăpânire pe Constanța
04 Martie 2014
Bulgaria, charterele pentru Grecia și Turcia, stațiunile balneo, cele montane și litoralul românesc, cu facilități spa și piscine, sunt cele mai cumpărate destinații ale românilor pentru minivacanța de 1 mai, au declarat pentru Agerpres reprezentanții mai multor agenții de turism.
"Noutatea este faptul că deja au început primele curse charter către insulele grecești - Corfu, Creta, Rodos și foarte mulți turiști aleg să călătorească acum în debutul sezonului estival. Un interes sporit al turiștilor în această perioadă, dar aș spune că nu numai, îl observăm pe descoperirea de noi destinații pentru anul 2014. Mă refer, în principal, la insulele din zona Mării Ionice, cum ar fi Kefalonia, Lefkada, Parga, Corfu și Zakynthos", a declarat, pentru Agerpres, Marius Pandel, CEO Christian Tour.
Valoarea medie a unui astfel de pachet turistic, pentru această perioadă, este de 200-250 euro/persoană. "Cele mai vândute destinații în țară, în acest an, sunt litoralul românesc care reprezintă circa 80% din cerere, urmată de Băile Felix și 1 Mai, la unități care au facilități spa, piscine interioare sau exterioare. În cazul litoralului, cererea este concentrată pe Mamaia, în special la 3 și 4 stele, pachete de 3-4 nopți. În ceea ce privește destinațiile externe, în top 3 intră Bulgaria, Grecia și Turcia.
Cei mai mulți turiști aleg minisejururi cu transport individual pentru 3-4 nopți sau pachete de 5-6 nopți cu zbor inclus. Valoarea medie a unui pachet turistic cumpărat pentru această perioadă este de 300 de lei de persoană pentru destinațiile interne, iar a unui pachet turistic în străinătate, de aproximativ 200 euro de persoană", a declarat, pentru Agerpres, Cristina Zarafu, brand manager al agenției Eximtur.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 22 Aprilie 2014
Joi, 27 Martie 2014
Luni, 24 Martie 2014
Vineri, 21 Martie 2014
Vineri, 21 Martie 2014
Joi, 20 Martie 2014
Marţi, 22 Aprilie 2014
Miercuri, 02 Aprilie 2014
Miercuri, 26 Martie 2014
Vineri, 21 Martie 2014