Câte bunuri v-au dispărut din firmă de la ultimul inventar? Soluții moderne pentru agenții economici
154
Articole de la același autor
Nu mai are preț pământul? În județul Constanța se vând terenuri agricole și cu 2 bani metrul pătrat
03 Februarie 2022
Vești bune pentru navigatorii români după întâlnirea liderilor SLN cu ministrul Sorin Grindeanu
24 Ianuarie 2022
O măsură în beneficiul marinarilor români aflați la bordul navelor
06 Ianuarie 2022
Sindicatul din Șantierul Naval Constanța declanșează campania pentru reducerea fiscalității salariale în construcțiile de nave
05 Ianuarie 2022
Veste bună pentru navigatori! Ce se întâmplă cu prelungirea valabilităţii carnetului de marinar
07 Februarie 2022
La fiecare laptop „pierdut” sau „dispărut” din patrimoniu, agentul economic pierde între 800 și 1.000 de euro. Extrapolată la 400.000 de companii din România, paguba se ridică la 300 - 400 de milioane de euro pe an, precizează producătorul român de software Creasoft.
„Puțini manageri știu, dar inventarierea activelor fixe dintr-o companie, fie că ne referim la laptopuri, telefoane, scaune de birou sau chiar espressoare de cafea, este o obligație prevăzută în legea contabilității. De cele mai multe ori, acest inventar, care trebuie efectuat anual, se face doar pe hârtie, mulți lideri de afaceri neștiind, de fapt, cât valorează bunurile din compania pe care o conduc. Inventarierea devine o preocupare din ce în ce mai mare pentru directorii administrativi, mai ales în contextul în care fluctuația de personal crește, iar nevoia de a trece în stilul de lucru remote din martie 2020 a lăsat multe semne de întrebare legate de unele bunuri din companii”, a explicat Adrian Dinu, fondatorul companiei de software Creasoft, care produce o soluție de inventariere a bunurilor din companii.
Conform legii contabilității, orice produs folosit de angajații unei companii cu o valoare mai mare de 2.500 de lei (fără TVA) reprezintă un mijloc fix care se trece treptat prin cheltuieli de amortizare lunară. Companiile care nu își fac inventarul anual riscă amenzi de până la 5.000 de lei. Dincolo de eficientizarea costurilor unei companii, inventarul este o soluție pentru realocarea resurselor unei organizații acolo unde sunt necesare, pentru a crește productivitatea angajaților.
Soluția de inventory management a Creasoft, lansată în ianuarie 2022, are mai multe funcții, printre care se află etichetarea și inventarierea bunurilor cu ajutorul codurilor QR, importul de date din inventarele anterioare (din fișiere de tip Excel sau baze de date de tip ERP), realizarea raportului de inventar și stocarea datelor în Cloud (Microsoft Azure).
Soluția de inventory management a Creasoft, lansată în ianuarie 2022, are mai multe funcții, printre care se află etichetarea și inventarierea bunurilor cu ajutorul codurilor QR, importul de date din inventarele anterioare (din fișiere de tip Excel sau baze de date de tip ERP), realizarea raportului de inventar și stocarea datelor în Cloud (Microsoft Azure).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 10 Februarie 2022
Sâmbătă, 07 Decembrie 2019
Marţi, 30 Iulie 2019
Miercuri, 19 Iulie 2017
Luni, 03 August 2015
Joi, 04 Noiembrie 2021
Duminică, 11 Octombrie 2020
Luni, 05 Octombrie 2020
Marţi, 07 Ianuarie 2020
Joi, 24 Septembrie 2015