Cele mai competitive șase produse turistice ale României

1851
Cele mai competitive șase produse turistice ale României - dcd0985760d5621b9279ccaa313601cf.jpg

Articole de la același autor

Echipa care realizează proiectul "Brandul de turism al României" a realizat studiile pentru stabilirea imaginii curente a țării noastre ca destinație turistică. Cercetarea s-a desfășurat în România și în cele opt țări stabilite ca piețe principale prin Masterplanul pentru dezvoltarea turismului național (Austria, Italia, Franța, Germania, Marea Britanie/Irlanda, Rusia, Ungaria și SUA). Acestea reprezintă aproape 40% din valoarea pieței mondiale de turism extern, adică un volum de 240 de miliarde de euro (la nivelul anului 2008).
Consultantul spaniol din proiect a explicat că pentru realizarea unui brend turistic, România are nevoie să comunice constant, pe o perioadă de minimum 5 ani, cu categorii de public țintă bine definite, care să asimileze un nou set de imagini și percepții despre România. O altă concluzie a cercetărilor arată că, după ce vizitează România, turiștii străini își îmbunătățesc părerea despre ea. Altfel spus, realitatea este mai bună decât percepția. Ca urmare, România are nevoie de campanii de comunicare pe plan extern, pentru a îmbunătăți percepțiile potențialilor turiști. Consultantul a vorbit și despre lipsa de informare a piețelor externe cu privire la produsul turistic "România".
În urma analizei comune în cadrul consiliului de brand, au fost selectate cele mai competitive șase produse turistice ale României: circuite culturale, turism în natură, turism rural, city breaks, turism activ și de aventură, turism balnear și de întreținere.
Produsele amintite vor sta, în diferite proporții, la baza construirii brandului și ar putea fi vectori de comunicare pentru poziționarea României pe piața turistică internațională.
Pe baza rezultatelor obținute până acum, asocierea THR-TNS va parcurge, în următoarele două luni, etapele privind poziționarea strategică a brandului: concep-tualizarea, crearea și proiectarea identității vizuale; realizarea manualului de brand și stabilirea liniilor directoare pentru strategia de comunicare.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7662 secunde